Οδηγός επίλυσης προβλημάτων

Πίνακας περιεχομένων

Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων με το Host On-Demand

Χρησιμοποιήστε την ακόλουθη λίστα ενεργειών για να εντοπίσετε και να επιλύσετε προβλήματα που αντιμετωπίζετε με το Host On-Demand.

  1. Χρησιμοποιείτε το ποιο πρόσφατο επίπεδο επιδιορθώσεων κώδικα;
  2. Έχετε διερευνήσει το ερώτημα ή το πρόβλημά σας;
  3. Εμφανίζεται μήνυμα σφάλματος;
  4. Το πρόβλημα παρουσιάζεται κατά την εγκατάσταση ή τη χρήση ενός από τα ακόλουθα;
    1. του εξυπηρετητή Host on-Demand
    2. της μικροεφαρμογής εξυπηρετητή ρυθμίσεων
    3. του Οδηγού υλοποίησης
  5. Κατά την εγκατάσταση, εμφανίστηκε μήνυμα ότι η εγκατάσταση του GSKit απέτυχε;
  6. Το πρόβλημα παρουσιάζεται κατά τη ρύθμιση ενός από τα ακόλουθα;
    1. αρχείων HTML με τον Οδηγό υλοποίησης
    2. του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης
    3. TLS ή SSH
    4. του ενδιάμεσου εξυπηρετητή AS/400
    5. χρηστών και συνεδριών του Host On-Demand
    6. δυναμικά τροποποιημένων ιδιοτήτων συνεδρίας (υποκατάσταση αρχείων HTML)

  7. Το πρόβλημα παρουσιάζεται κατά τη χρήση ενός από τα ακόλουθα;
    1. του Βοηθήματος καταλόγου
    2. του πελάτη Web Start
    3. του FTP/Secure FTP (sftp)
    4. του Database On-Demand
    5. της Μεταφοράς αρχείων κεντρικού συστήματος
    6. ενός λειτουργικού συστήματος Macintosh
    7. της λειτουργίας Web Express Logon
    8. ενός API του Host On-Demand
    9. των επιλογών διευκόλυνσης πρόσβασης του Host On-Demand
    10. των λειτουργιών αυτόματης έναρξης IME ή άμεσης μετατροπής
  8. Το πρόβλημα παρουσιάζεται κατά τη μεταφόρτωση λογισμικού πελάτη;
  9. Το πρόβλημα σχετίζεται με την εξομοίωση 3270, 5250 ή VT;
  10. Το πρόβλημα σχετίζεται με την εισαγωγή συνεδριών εκτύπωσης από το Personal Communications;
  11. Το πρόβλημα παρουσιάζεται κατά την έναρξη ή την εκτέλεση της Διαχείρισης υπηρεσιών;
  12. Το πρόβλημα παρουσιάζεται κατά την εκτύπωση;
  13. Έχετε ανατρέξει στους διαθέσιμους πόρους για να βοηθηθείτε στον εντοπισμό του προβλήματος;
  14. Έχετε εκτελέσει τις απαραίτητες λειτουργίες ιχνηλασίας για να εντοπίσετε το πρόβλημα;


  1. Χρησιμοποιείτε το ποιο πρόσφατο επίπεδο επιδιορθώσεων κώδικα;

    Το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε μπορεί να έχει ήδη διορθωθεί. Ανατρέξτε στην ενότητα Επιδιορθώσεις κώδικα για περισσότερες πληροφορίες.

  2. Έχετε διερευνήσει το ερώτημα ή το πρόβλημά σας;

    Η IBM παρέχει πολλούς πόρους που σας βοηθούν να βρείτε απαντήσεις σε ερωτήματα και λύσεις σε προβλήματα. Ανατρέξτε στην ενότητα Διερεύνηση ερωτήματος ή προβλήματος για περισσότερες πληροφορίες.

  3. Εμφανίζεται μήνυμα σφάλματος;

    1. Το μήνυμα εμφανίζεται στο κάτω μέρος του παραθύρου εξομοίωσης; Βλ. τη βοήθεια για την περιοχή πληροφοριών χειριστή (ΠΠΧ).
    2. Εμφανίζεται μήνυμα σε χωριστό παράθυρο μηνύματος; Βλ. τη βοήθεια για μηνύματα σφάλματος.
    3. Εμφανίζεται μήνυμα από τη Διαχείριση υπηρεσιών του Host On-Demand; Βλ. τη βοήθεια για τη Διαχείριση υπηρεσιών.
    4. Παρουσιάζεται κάποιο συμβάν Java; Εξετάστε την κονσόλα Java ή το αρχείο καταγραφής Java για μηνύματα που σχετίζονται με συμβάντα Java.
  4. Το πρόβλημα παρουσιάζεται κατά την εγκατάσταση ή τη χρήση ενός από τα ακόλουθα;

    1. του εξυπηρετητή Host On-Demand
      1. λειτουργικά συστήματα zOS (zSeries):
        1. Ανατρέξτε στο Program Directory που παρέχεται με τα μέσα εγκατάστασης του λειτουργικού συστήματος z/OS σε συστήματα zSeries. Η πιο πρόσφατη έκδοση βρίσκεται στο Host On-Demand Information Center, στην ιστοσελίδα τεχνικής υποστήριξης του Host On-Demand, στη διεύθυνση http://www.ibm.com/software/webservers/hostondemand/support.html.
        2. Αν χρησιμοποιείτε λειτουργικά συστήματα z/OS ή s390, χρησιμοποιήστε αυτή τη λίστα ενεργειών.
      2. λειτουργικά συστήματα i5/OS και OS/400:
        1. Ανατρέξτε στην ενότητα Εγκατάσταση σε λειτουργικά συστήματα i5/OS και OS/400.
        2. Αν χρησιμοποιείτε λειτουργικά συστήματα i5/OS και OS/400, χρησιμοποιήστε αυτή τη λίστα ενεργειών.
      3. λειτουργικά συστήματα Microsoft Windows:
        1. Ανατρέξτε στην ενότητα Εγκατάσταση σε λειτουργικά συστήματα Microsoft Windows.
        2. Αν χρησιμοποιείτε λειτουργικά συστήματα Microsoft Windows, χρησιμοποιήστε αυτή τη λίστα ενεργειών.
      4. λειτουργικά συστήματα Linux:
        1. Αν χρησιμοποιείτε λειτουργικά συστήματα Linux, χρησιμοποιήστε αυτή τη λίστα ενεργειών.
      5. λειτουργικά συστήματα AIX:
        1. Ανατρέξτε στην ενότητα Εγκατάσταση σε λειτουργικά συστήματα AIX.
        2. Εμφανίζεται μήνυμα σφάλματος σχετικά με το επίπεδο της βιβλιοθήκης C/C++ Runtime;
      6. λειτουργικά συστήματα Solaris και HP-UX:
        1. Ανατρέξτε στην ενότητα Εγκατάσταση σε λειτουργικά συστήματα Solaris και HP-UX.
      7. λειτουργικά συστήματα OS/2:
        1. Ανατρέξτε στην ενότητα Εγκατάσταση σε λειτουργικά συστήματα OS/2.
      8. λειτουργικά συστήματα Novel Netware:
        1. Ανατρέξτε στην ενότητα Εγκατάσταση σε λειτουργικά συστήματα Novell NetWare.
    2. της μικροεφαρμογής εξυπηρετητή ρυθμίσεων
      1. Για λειτουργικά συστήματα Microsoft Windows και AIX, ανατρέξτε στην ενότητα Εγκατάσταση της μικροεφαρμογής εξυπηρετητή ρυθμίσεων σε λειτουργικά συστήματα Windows και AIX.
      2. Για λειτουργικά συστήματα i5/OS Windows και OS/400, ανατρέξτε στην ενότητα Εγκατάσταση της μικροεφαρμογής εξυπηρετητή ρυθμίσεων.
    3. του Οδηγού υλοποίησης
      1. Ανατρέξτε στην ενότητα Εγκατάσταση του Οδηγού υλοποίησης από το CD του Host On-Demand
      2. Ανατρέξτε στην ενότητα Μεταφόρτωση της εικόνας εγκατάστασης του Οδηγού υλοποίησης από έναν εξυπηρετητή Host On-Demand.
     
  5. Κατά την εγκατάσταση, εμφανίστηκε μήνυμα ότι η εγκατάσταση του GSKit απέτυχε;

    Ανατρέξτε στην ενότητα Επίλυση προβλημάτων με το GSKit για περισσότερες πληροφορίες.

  6. Το πρόβλημα παρουσιάζεται κατά τη ρύθμιση ενός από τα ακόλουθα;

    1. αρχείων HTML με τον Οδηγό υλοποίησης
      1. Ανατρέξτε στην ενότητα Χρήση του Οδηγού υλοποίησης για μια συνοπτική παρουσίαση του τρόπου χρήσης του Οδηγού υλοποίησης.
      2. Εξετάστε τη Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων με τον Οδηγό υλοποίησης.
    2. του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης
      1. Εξετάστε τη Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων με τον Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης.
      2. Ανατρέξτε στην ενότητα Βοήθημα ιχνηλασίας και μηνυμάτων εξυπηρετητή για οδηγίες σχετικά με τον τρόπο συλλογής πληροφοριών για τον Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης και τις υπηρεσίες ρύθμισης.
      3. Ανατρέξτε στο κεφάλαιο σχετικά με τον Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης στον οδηγό Σχεδιασμός, εγκατάσταση και ρύθμιση του Host On-Demand.
    3. TLS, SSL ή SSH
      1. Εξετάστε τις ρυθμίσεις TLS ή SSL. Βλ. Ρύθμιση πελατών για χρήση εξακρίβωσης στοιχείων πελάτη.
      2. Βλ. Ρύθμιση SSH.
      3. Εξετάστε τη Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων ασφάλειας.
    4. του ενδιάμεσου εξυπηρετητή AS/400
      1. Εξετάστε τις πληροφορίες στην ενότητα Ενδιάμεσος εξυπηρετητής OS/400.
    5. χρηστών και συνεδριών του Host On-Demand
      1. Ανατρέξτε στην ενότητα Βασικά βήματα ρύθμισης για μια συνοπτική παρουσίαση της διαδικασίας ρύθμισης του Host On-Demand.
      2. Ανατρέξτε στην ενότητα Διαχείριση χρηστών και ομάδων για μια συνοπτική παρουσίαση του τρόπου διαχείρισης των χρηστών και των ομάδων χρηστών.
      3. Ανατρέξτε στην ενότητα Ρύθμιση συνεδριών για μια συνοπτική παρουσίαση του τρόπου διαχείρισης συνεδριών.
    6. δυναμικά τροποποιημένων ιδιοτήτων συνεδρίας (υποκατάσταση αρχείων HTML)
      1. Βλ. Δυναμική τροποποίηση ιδιοτήτων συνεδριών.
  7.    
  8. Το πρόβλημα παρουσιάζεται κατά τη χρήση ενός από τα ακόλουθα;

    1. του Βοηθήματος καταλόγου
      1. Βλ. Χρήση του Βοηθήματος καταλόγου στην ηλεκτρονική βοήθεια.
      2. Για θέματα σχετικά με την εκτέλεση του Βοηθήματος καταλόγου σε πλατφόρμα Novell, ανατρέξτε στην ενότητα Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων με το Βοήθημα καταλόγου.
    2. του πελάτη Web Start
      1. Ανατρέξτε στην ενότητα Πελάτης Web Start.
      2. Ανατρέξτε στην ενότητα Ρυθμίσεις Web Start.
      3. Εξετάστε τη Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων με τον πελάτη Web Start.
    3. του FTP/Secure FTP (sftp)
      1. Ανατρέξτε στην τεκμηρίωση σχετικά με το FTP.
      2. Ανατρέξτε στην τεκμηρίωση σχετικά με το Secure FTP.
      3. Εξετάστε τη Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων με το FTP
    4. του Database On-Demand
      1. Ανατρέξτε στην ενότητα Συνοπτική παρουσίαση του Database On-Demand στην ηλεκτρονική βοήθεια.
      2. Εξετάστε τη λίστα ενεργειών για την αποτυχία σύνδεσης του συστήματος πελάτη
      3. Ελέγξτε αν η καταχώρηση classes.zip στη μεταβλητή CLASSPATH προκαλεί προβλήματα σύνδεσης.
    5. της Μεταφοράς αρχείων κεντρικού συστήματος
      1. Ανατρέξτε στην ενότητα Μεταφορά αρχείων κεντρικού συστήματος στην ηλεκτρονική βοήθεια.
      2. Εξετάστε τη Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων με τη μεταφορά αρχείων κεντρικού συστήματος.
    6. ενός λειτουργικού συστήματος Macintosh
      1. Εξετάστε τη Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων με το Macintosh.
    7. της λειτουργίας Web Express Logon
      1. Ανατρέξτε στο θέμα Web Express Logon, στην ενότητα Tutorials του Host On-Demand V12.0.0 Knowledge Center.
      2. Ανατρέξτε στην ενότητα Troubleshooting του οδηγού Web Express Logon Reference.
    8. ενός API του Host On-Demand
      1. Μακροεντολές:
        1. Ανατρέξτε στον οδηγό Macro Programming Guide.
        2. Εξετάστε το κεφάλαιο σχετικά με τις μακροεντολές στο Host Access Client Package V4 Update Redbook (SG24-6182-02), το οποίο βρίσκεται στη διεύθυνση http://www.redbooks.ibm.com.
        3. Εξετάστε τη Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων με μακροεντολές.
      2. Programmable Host On-Demand:
        1. Ανατρέξτε στο εγχειρίδιο Programmable Host On-Demand.
        2. Εξετάστε τη Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων με το Programmable Host On-Demand.
      3. Host Access Class Library Toolkit:
        1. Ανατρέξτε στο Host Access Class Library Toolkit.
        2. Εξετάστε τη Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων με το Host Access Class Library Toolkit.
    9. των επιλογών διευκόλυνσης πρόσβασης του Host On-Demand
      1. Ανατρέξτε στην ενότητα Ευκολία πρόσβασης στην ηλεκτρονική βοήθεια.
      2. Εξετάστε τη Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων με τις λειτουργίες διευκόλυνσης πρόσβασης.
    10. των λειτουργιών αυτόματης έναρξης IME ή άμεσης μετατροπής
        Ανατρέξτε στην ενότητα Πληροφορίες υποστήριξης των λειτουργιών αυτόματης έναρξης IME και άμεσης μετατροπής.

  9. Το πρόβλημα παρουσιάζεται κατά τη μεταφόρτωση λογισμικού πελάτη;

    1. Βλ. Απαιτήσεις.
    2. Βλ. Σχεδιασμός υλοποίησης.
    3. Βλ. Σχεδιασμός για Java 2 στο σύστημα πελάτη.
    4. Βλ. Αναβάθμιση παλιότερων εκδόσεων του Host On-Demand.
    5. Βλ. Αναβάθμιση συστημάτων πελατών από Java 1 σε Java 2.
    6. Εξετάστε τη Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων με λειτουργίες πελάτη.
    7. Αν χρησιμοποιείτε Macintosh, εξετάστε τη Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων με το Macintosh.
  10.  
  11. Το πρόβλημα σχετίζεται με την εξομοίωση 3270, 5250 ή VT;

    1. Εξετάστε τη Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων με την εξομοίωση 3270 και 5250.
    2. Εξετάστε τη Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων με την εξομοίωση VT.
  12.  
  13. Το πρόβλημα σχετίζεται με την εισαγωγή ρυθμίσεων από το Personal Communications;

    1. Ανατρέξτε στην ενότητα Εισαγωγή συνεδριών εκτύπωσης 3270 του Personal Communications στην ηλεκτρονική βοήθεια.
    2. Ανατρέξτε στην ενότητα Εισαγωγή ρυθμίσεων από το Personal Communications.
  14.  
  15. Το πρόβλημα παρουσιάζεται κατά την έναρξη ή την εκτέλεση της Διαχείρισης υπηρεσιών;

    1. Εκτελεί η Διαχείριση υπηρεσιών ακρόαση στη σωστή θύρα (8999); Ανατρέξτε στο θέμα Λειτουργίες του Host On-Demand και οι θύρες που χρησιμοποιούν στον οδηγό Σχεδιασμός, εγκατάσταση και ρύθμιση του Host On-Demand για περισσότερες πληροφορίες.
    2. Εξετάστε τα αρχεία καταγραφής μηνυμάτων ή τις κονσόλες χειριστή του λειτουργικού συστήματος.
    3. Ελέγξτε αν έχουν καταγραφεί σφάλματα της Διαχείρισης υπηρεσιών στο αρχείο NCoDServiceManager.txt.
    4. Εξετάστε την κονσόλα Java ή το αρχείο καταγραφής Java για μηνύματα που σχετίζονται με συμβάντα Java.
    5. Χρησιμοποιήστε το βοήθημα ιχνηλασίας και μηνυμάτων εξυπηρετητή για να συλλέξετε πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες ρύθμισης.
    6. Χρησιμοποιήστε το βοήθημα ιχνηλασίας της Διαχείρισης υπηρεσιών για να συλλέξετε πληροφορίες ιχνηλασίας σχετικά με τη Διαχείριση υπηρεσιών.
  16.  
  17. Το πρόβλημα παρουσιάζεται κατά την εκτύπωση;

    1. Ανατρέξτε στον οδηγό Host Printing Reference.
    2. Εξετάστε τη Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων εκτύπωσης.
    3. Εξετάστε τη Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων με το ZipPrint.
    4. Μεταβείτε στο παράθυρο Κατάσταση εκτυπωτή της συνεδρίας εκτύπωσης για να εξετάσετε την κατάσταση και τα μηνύματα του εκτυπωτή.
    5. Βλ. την ενότητα Printer datastream information στο εγχειρίδιο Host Printing Reference.
    6. Βλ. το αρχείο καταγραφής για τον πίνακα ορισμού εκτυπωτή.
  18.  
  19. Έχετε ανατρέξει στους διαθέσιμους πόρους για να βοηθηθείτε στον εντοπισμό του προβλήματος;

    1. Βλ. Διερεύνηση ερωτήματος ή προβλήματος σε αυτό τον οδηγό.
    2. Μεταβείτε στην ιστοσελίδα του IBM Websphere Host On-Demand και εκτελέστε αναζήτηση για τεχνικές σημειώσεις (Technotes) και διαθέσιμα fix pack.
    3. Αναζητήστε πληροφορίες στο Host On-Demand V12 Knowledge Center.
    4. Ανατρέξτε στις πληροφορίες αναφοράς για τη διερεύνηση ενός ερωτήματος ή προβλήματος.
  20.  
  21. Έχετε εκτελέσει τις απαραίτητες λειτουργίες ιχνηλασίας για να εντοπίσετε το πρόβλημα;

    1. Χρησιμοποιήστε τη Λίστα ενεργειών για την εκτέλεση ιχνηλασίας στο Host On-Demand για να συγκεντρώσετε τις απαραίτητες πληροφορίες ιχνηλασίας.

Κορυφή σελίδας Πίνακας περιεχομένων