Οδηγός επίλυσης προβλημάτων

Πίνακας περιεχομένων

Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων με το σύστημα IBM eServer iSeries

  1. Αντιμετωπίζετε προβλήματα με την εγκατάσταση του Host On-Demand;
  2. Βεβαιωθείτε ότι είναι ενεργή η Διαχείριση υπηρεσιών.
  3. Ελέγξτε το επίπεδο Java στον εξυπηρετητή iSeries.
  4. Ελέγξτε το αρχείο καταγραφής της εργασίας QHODSVM για μηνύματα σφάλματος.
  5. Ελέγξτε την εργασία έναρξης.
  6. Έχει ρυθμιστεί σωστά ο εξυπηρετητής διαδικτύου (Web Server);
  7. Αντιμετωπίζετε προβλήματα με την εκτύπωση δεδομένων στον εξυπηρετητή iSeries;
  8. Αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη λειτουργία Μεταφορά αρχείων κεντρικού συστήματος στον εξυπηρετητή iSeries;

  1. Αντιμετωπίζετε προβλήματα με την εγκατάσταση του Host On-Demand;

  2. Βεβαιωθείτε ότι είναι ενεργή η Διαχείριση υπηρεσιών.
    1. Εκτελέστε την εντολή WRKACTJOB από τη γραμμή εντολών.
    2. Αναζητήστε το υποσύστημα QSYSWRK:
      • Η εργασία QHODSVM πρέπει να βρίσκεται σε κατάσταση TIMW.
      • Η εργασία QJVACMDSVR πρέπει να βρίσκεται σε κατάσταση JVAW.

  3. Ελέγξτε το επίπεδο Java στον εξυπηρετητή iSeries.

    Για να ελέγξετε ποιο επίπεδο Java χρησιμοποιεί ο εξυπηρετητής iSeries ως προεπιλεγμένο, κάντε τα εξής:

    1. Πληκτρολογήστε QSH στη γραμμή εντολών για να χρησιμοποιήσετε το περιβάλλον qshell.
    2. Πληκτρολογήστε java -version.

    Αν επιστραφεί η τιμή 1.3.1 και η συνεδρία του Host On-Demand έχει ρυθμιστεί για χρήση της Java 1, κάντε ένα από τα εξής:

  4. Συνιστάται η χρήση των ακόλουθων επιπέδων ομαδικών PTF (Group PTF) ή μεταγενέστερων:

    Για βεβαιωθείτε ότι στο λειτουργικό σύστημα i5/OS ή OS/400 έχει εγκατασταθεί το πιο πρόσφατο επίπεδο επιδιορθώσεων για τη Java, κάντε τα εξής:

    Τα PTF για τη Java παραγγέλνονται χωριστά από τα συσσωρευτικά πακέτα PTF. Για πληροφορίες σχετικά με τα PTF, μεταβείτε στη διεύθυνση http://www-912.ibm.com/supporthome.nsf/document/17403848.

  5. Ελέγξτε το αρχείο καταγραφής της εργασίας QHODSVM για μηνύματα σφάλματος.
  6. Ελέγξτε την εργασία έναρξης.
    1. Στη γραμμή εντολών, πληκτρολογήστε GO HOD.
    2. Επιλέξτε 1.
      • Αν δεν υπάρχουν δεδομένα, εκτελέστε την εντολή DLTDTAARA QUSRSYS/QHODCFGD, και επιλέξτε ξανά 1.
      • Αν η εργασία έναρξης εξακολουθεί να είναι κενή, επαναλάβετε τα παραπάνω βήματα.

  7. Έχει ρυθμιστεί σωστά ο εξυπηρετητής διαδικτύου (Web Server);

    Αν δεν έχετε πρόσβαση στο http://όνομα_εξυπηρετητή/hod/HODMain.html, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του εξυπηρετητή διαδικτύου. Πρώτα, κάντε τα εξής για να βεβαιωθείτε ότι ο εξυπηρετητή HTTP είναι ενεργός:

    Εναλλακτικά, μπορείτε να εκτελέσετε αυτά τα βήματα από το περιβάλλον Web, για παράδειγμα, http://πλήρες_όνομα_συστήματος:2001. Θα πρέπει πρώτα να ενεργοποιήσετε τη χρήση ADMIN του εξυπηρετητή HTTP.
    1. Τερματίστε τη λειτουργία του εξυπηρετητή HTTP χρησιμοποιώντας την ακόλουθη εντολή:
      ENDTCPSVR *HTTP HTTPSVR(DEFAULT) 

      Σημειώστε ότι με αυτή την εντολή τερματίζεται η προκαθορισμένη χρήση (instance) του εξυπηρετητή IBM HTTP Server. Αν δημιουργήσατε μια χρήση διαφορετική από την προκαθορισμένη χρήση που παρέχεται από την IBM, τότε αντικαταστήστε το όνομα της χρήσης που δημιουργήσατε για το Host On-Demand σε αυτή την εντολή. Για παράδειγμα, αν δημιουργήσατε μια χρήση με το όνομα HODWEBSVR, καταχωρήστε την ακόλουθη εντολή για να τερματίσετε τη λειτουργία της:

      ENDTCPSVR *HTTP HTTPSVR(HODWEBSVR) 
    2. Ρυθμίστε τον εξυπηρετητή διαδικτύου χρησιμοποιώντας την ακόλουθη εντολή:
      WRKHTTPCFG 

      Βεβαιωθείτε ότι υπάρχουν ενεργές καταχωρήσεις Enable POST και Enable GET και ότι δεν έχουν μετατραπεί σε σχόλια. Προσθέστε την ακόλουθη καταχώρηση (πρέπει να υπάρχει ένα κενό πριν από την πρώτη κάθετο (/) και μετά τον πρώτο αστερίσκο (*)):

      pass /hod/* /QIBM/ProdData/hostondemand/HOD/* 

      Η καταχώρηση αυτή δημιουργεί το ψευδώνυμο hod για τη διαδρομή προς τα αρχεία του Host On-Demand. Θα πρέπει να πληκτρολογήσετε τα ονόματα των καταλόγων με ακριβώς τον ίδιο συνδυασμό κεφαλαίων και πεζών χαρακτήρων.

      Πατήστε F3 για έξοδο από το εργαλείο WRKHTTPCFG.

    3. Ενεργοποιήστε τον εξυπηρετητή διαδικτύου χρησιμοποιώντας την ακόλουθη εντολή:
      STRTCPSVR *HTTP HTTPSVR(DEFAULT)
  8. Αντιμετωπίζετε προβλήματα με την εκτύπωση δεδομένων στον εξυπηρετητή iSeries;
    1. Εξετάστε τη Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων εκτύπωσης στο iSeries.

  9. Αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη λειτουργία Μεταφορά αρχείων κεντρικού συστήματος στον εξυπηρετητή iSeries;
    1. Εξετάστε τη Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων με τη μεταφορά αρχείων κεντρικού συστήματος.

Κορυφή σελίδας Πίνακας περιεχομένων