
- Αναζητήστε τεχνικές σημειώσεις (technotes) σχετικά με τον
Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης στη σελίδα υποστήριξης του Host On-Demand.
- Ενημερωθείτε για βασικά θέματα σχετικά με τις
ρυθμίσεις του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης.
- Κατανοήστε τα είδη αποσύνδεσης.
- Ελέγξτε τις ρυθμίσεις του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης.
- Ελέγξτε αν είναι ενεργός ο Εξυπηρετητής ανακατεύθυνσης.
- Ελέγξτε αν έχουν καταγραφεί μηνύματα.
- Ελέγξτε και τα δύο πλευρές των συνδέσεων του Εξυπηρετητή
ανακατεύθυνσης.
- Ελέγξτε την κατάσταση των θυρών Telnet.
- Ελέγξτε τις ρυθμίσεις Java του συστήματος.
- Ελέγξτε τις βάσεις δεδομένων κλειδιών.
- Ελέγξτε αν αποτυγχάνει η εξακρίβωση στοιχείων πελάτη μέσω του
Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης του Host On-Demand.
- Συλλέξτε πληροφορίες ιχνηλασίας.
- Αναζητήστε τεχνικές σημειώσεις (technotes) σχετικά με τον
Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης στη σελίδα υποστήριξης του Host On-Demand.
Κάντε τα εξής για να αναζητήσετε τεχνικές σημειώσεις (technotes) σχετικά με τον
Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης στη σελίδα υποστήριξης του Host On-Demand, στη διεύθυνση
http://www.ibm.com/software/webservers/hostondemand/support.html:
- Καταχωρήστε Redirector στο πεδίο αναζήτησης.
- Επιλέξτε το τετραγωνίδιο δίπλα στην ένδειξη 'Solve a problem' για να περιορίσετε τον
αριθμό των αποτελεσμάτων.
- Πατήστε Submit.
- Ενημερωθείτε για βασικά
θέματα σχετικά με τις ρυθμίσεις του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης.
Ανατρέξτε στην ενότητα Συμβουλές για τη ρύθμιση
του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης.
- Κατανοήστε τα είδη αποσύνδεσης.
Τα σφάλματα αποσύνδεσης συνήθως ανήκουν σε δύο κατηγορίες:
- αποσύνδεση μετά από συγκεκριμένη περίοδο αδράνειας
- τυχαία αποσύνδεση
Η αποσύνδεση που συμβαίνει μετά από περίοδο αδράνειας συνήθως προκαλείται από
χρονομετρητές αδράνειας που βρίσκονται στο κεντρικό σύστημα ή σε κάποια συσκευή του
δικτύου.
Για να εντοπίσετε το σφάλμα σε συνδέσεις που τερματίζονται τυχαία, εντοπίστε
πρώτα τη συσκευή δικτύου που τερμάτισε τη σύνδεση. Το Host On-Demand παρέχει αρκετές
λειτουργίες ιχνηλασίας για την καταγραφή του συμβάντος αποσύνδεσης. Βλ.
Συλλογή πληροφοριών ιχνηλασίας.
- Ελέγξτε τις ρυθμίσεις του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης.
- Βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση IP και η θύρα εισερχόμενης επικοινωνίας για τη διαδρομή του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης
έχουν οριστεί σωστά ως προορισμός στις ρυθμίσεις πελάτη.
- Βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση IP και η θύρα εξερχόμενης επικοινωνίας για τη διαδρομή
του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης έχουν οριστεί σωστά ως η διεύθυνση IP και η θύρα του
εξυπηρετητή Telnet.
- Βεβαιωθείτε ότι οι συσκευές δικτύου επιτρέπουν τη διακίνηση δεδομένων στη θύρα που
έχετε ορίσει για τον Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης.
- Ελέγξτε αν είναι ενεργός ο Εξυπηρετητής ανακατεύθυνσης.
- Αφού ενεργοποιήσετε τη Διαχείριση υπηρεσιών, χρησιμοποιήστε τον πελάτη
διαχείρισης για να συνδεθείτε στο Host On-Demand και να ελέγξετε την κατάσταση του
Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης.
Αν μπορείτε να συνδεθείτε με επιτυχία, η Διαχείριση υπηρεσιών
του Host On-Demand είναι ήδη ενεργή και δεν θα χρειαστεί να την ενεργοποιήσετε. Ο
Εξυπηρετητής ανακατεύθυνσης μπορεί να ενεργοποιηθεί μόνο αν είναι ενεργή η Διαχείριση
υπηρεσιών.
- Ελέγξτε αν ο Εξυπηρετητής ανακατεύθυνσης εκτελεί ακρόαση στην
καθορισμένη θύρα χρησιμοποιώντας την εντολή
netstat
για το
λειτουργικό σας σύστημα.
- Ελέγξτε αν έχουν καταγραφεί μηνύματα.
- Ελέγξτε αν έχουν καταγραφεί μηνύματα συστήματος τα οποία
θα σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε την αιτία και τον τρόπο διόρθωσης του προβλήματος.
Σημειώστε ότι τα περισσότερα μηνύματα σφάλματος που σχετίζονται με τον Εξυπηρετητή
ανακατεύθυνσης αρχίζουν με τα γράμματα RDR.
- Ελέγξτε αν εμφανίστηκαν μηνύματα στο σταθμό εργασίας πελάτη, ιδιαίτερα
μηνύματα COMM στην περιοχή πληροφοριών
χειριστή του παραθύρου της συνεδρίας τερματικού.
- Ελέγξτε αν έχουν εμφανιστεί μηνύματα στον εξυπηρετητή Telnet. Ανατρέξτε στην τεκμηρίωση του εξυπηρετητή Telnet για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα μηνύματα σφάλματος του
εξυπηρετητή Telnet.
- Ελέγξτε και τις δύο πλευρές των συνδέσεων του Εξυπηρετητή
ανακατεύθυνσης.
- Ελέγξτε και τις δύο πλευρές των συνδέσεων του Εξυπηρετητή
ανακατεύθυνσης χρησιμοποιώντας την εντολή
ping
:
- Στο σταθμό εργασίας πελάτη του Host On-Demand, εκτελέστε την εντολή ping για τη
διεύθυνση IP και το όνομα υπολογιστή (hostname) του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης, για να
βεβαιωθείτε ότι οι ρυθμίσεις TCP/IP του σταθμού εργασίας είναι σωστές. Για παράδειγμα, αν
η διεύθυνση IP του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης είναι 255.123.123.3, γράψτε
ping
255.123.123.3
.
Αν το όνομα υπολογιστή (hostname) του σταθμού εργασίας του
Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης είναι redirectorws, γράψτε ping redirectorws
.
- Στο σταθμό εργασίας του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης, εκτελέστε την εντολή ping
για τη διεύθυνση IP και το όνομα υπολογιστή του σταθμού εργασίας πελάτη του Host
On-Demand, για να βεβαιωθείτε ότι οι ρυθμίσεις TCP/IP του εξυπηρετητή είναι σωστές.
- Στο σταθμό εργασίας του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης, εκτελέστε την εντολή ping
για τη διεύθυνση IP και το όνομα υπολογιστή του εξυπηρετητή TN3270, για να βεβαιωθείτε
ότι οι ρυθμίσεις TCP/IP του εξυπηρετητή είναι σωστές.
- Στο σύστημα του εξυπηρετητή TN3270E, εκτελέστε την εντολή ping για τη διεύθυνση
IP και το όνομα υπολογιστή του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης, για να βεβαιωθείτε ότι
λειτουργεί η σύνδεση TCP/IP μεταξύ του εξυπηρετητή Telnet και του Εξυπηρετητή
ανακατεύθυνσης.
- Ανάλογα με τα αποτελέσματα, κάντε τις απαραίτητες αλλαγές στον εξυπηρετητή, στον
πελάτη ή στον Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης. Η πρόσβαση σε όλες τις συνδέσεις δικτύου πρέπει
να είναι δυνατή τόσο με το όνομα υπολογιστή όσο και με τη διεύθυνση IP.
- Ελέγξτε και τα δύο τμήματα της σύνδεσης του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης
χρησιμοποιώντας την εντολή Telnet του λειτουργικού συστήματος. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο
για συνδέσεις που δεν χρησιμοποιούν SSL.
Στο σταθμό εργασίας του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης και του πελάτη,
χρησιμοποιήστε τη λειτουργία Telnet για να ελέγξετε αν ο Εξυπηρετητής ανακατεύθυνσης έχει
πρόσβαση στις θύρες που έχουν οριστεί στον εξυπηρετητή Telnet ή σε άλλους Εξυπηρετητές
ανακατεύθυνσης στην αλυσίδα, μέσω του τείχους ασφαλείας (firewall) και του δικτύου. Η
διαδικασία αυτή μπορεί να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε αν η αιτία του προβλήματος
βρίσκεται στη σύνδεση μεταξύ του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης και του εξυπηρετητή Telnet ή
στη σύνδεση μεταξύ του συστήματος πελάτη και του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης. Αν
αποτυγχάνει επίσης η σύνδεση Telnet μεταξύ του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης και του
εξυπηρετητή Telnet, ή αν διακόπτεται όπως η σύνδεση του συστήματος πελάτη Host On-Demand,
είναι πιθανό το πρόβλημα να βρίσκεται στο δίκτυο ή στον εξυπηρετητή Telnet και να μην
σχετίζεται με τον Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης. Αν η συνεδρία Telnet από τον Εξυπηρετητή
ανακατεύθυνσης προς τον εξυπηρετητή Telnet παραμένει συνδεδεμένη ακόμα και αν ο σταθμός
εργασίας πελάτης αποσυνδεθεί, τότε ενδέχεται να υπάρχει κάποιο πρόβλημα μεταξύ του
Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης και του σταθμού εργασίας πελάτη. Αν η συνεδρία Telnet αποτυγχάνει μόνο όταν έχει ρυθμιστεί να συνδέεται με τον εξυπηρετητή
Telnet μέσω του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης, τότε το πρόβλημα μπορεί να σχετίζεται με τον
Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης.
- Στο σταθμό εργασίας του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης, χρησιμοποιήστε τη
λειτουργία Telnet για να ελέγξετε τη σύνδεση. Για παράδειγμα, στα Windows, κάντε τα εξής:
- Στο σταθμό εργασίας του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης, επιλέξτε Έναρξη (Start) > Εκτέλεση (Run).
- Πληκτρολογήστε
telnet
και πατήστε OK.
- Επιλέξτε Σύνδεση (Connect) > Απομακρυσμένο σύστημα (Remote system) από τη γραμμή μενού του παραθύρου Telnet.
- Στο παράθυρο Σύνδεση (Connect), πληκτρολογήστε το όνομα και τη θύρα
του εξυπηρετητή Telnet με τον οποίο θέλετε να συνδεθείτε στα πεδία Όνομα κεντρικού
υπολογιστή (Host Name) και Θύρα (Port) αντίστοιχα.
- Αφήστε την προεπιλεγμένη τιμή για το πεδίο Τερματικό (TermType).
- Πατήστε Σύνδεση (Connect). Αν η σύνδεση αποτύχει, αυτή είναι η αιτία
του προβλήματος.
- Χρησιμοποιήστε ξανά την εντολή
telnet
, αλλά αυτή τη φορά καθορίστε
τη διεύθυνση και τη θύρα του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης στο παράθυρο Telnet.
Αν δεν
μπορείτε να συνδεθείτε με τον εξυπηρετητή Telnet μέσω του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης,
μπορεί ο Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης να μην λειτουργεί σωστά. Αυτή η δοκιμή θα πρέπει να
γίνει μόνο αν ο Εξυπηρετητής ανακατεύθυνσης έχει ρυθμιστεί για ενδιάμεση (passthru)
σύνδεση και η σύνδεση δεν χρησιμοποιεί SSL.
- Επαναλάβετε τα παραπάνω βήματα για να ελέγξετε τη σύνδεση από το σταθμό εργασίας
πελάτη στον Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης και στον εξυπηρετητή. Αν η σύνδεση στο βήμα f ήταν
επιτυχής αλλά η σύνδεση σε αυτό το βήμα αποτύχει, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι υπάρχει
πρόβλημα στη σύνδεση μεταξύ του συστήματος πελάτη και του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης.
Για οδηγίες σχετικά με την εκτέλεση της λειτουργίας Telnet σε άλλες
πλατφόρμες, ανατρέξτε στην τεκμηρίωση του λειτουργικού συστήματος.
Αν δεν εμφανιστούν μηνύματα, η θύρα είναι ανοικτή. Αν εμφανιστεί το
μήνυμα "Δεν ήταν δυνατή η σύνδεση με το 'Σύστημα'" (Connect failed
with 'Host name'), τότε η θύρα δεν είναι ενεργή. Αφού δοκιμάσετε έτσι όλες τις θύρες,
θυμηθείτε να αποσυνδεθείτε επιλέγοντας Σύνδεση (Connect) > Αποσύνδεση (Disconnect) από το μενού του παραθύρου Telnet.
Ελέγξτε την κατάσταση των θυρών Telnet (μόνο αν αποτύχει η σύνδεση στο βήμα
#f της διαδικασίας 'Έλεγχος των δύο πλευρών των συνδέσεων του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης'.
- Πληκτρολογήστε
Netstat -a
σε μια γραμμή εντολών στο σταθμό
εργασίας του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης για να ελέγξετε αν οι θύρες είναι ενεργές.
- Πληκτρολογήστε
Netstat -a
σε μια γραμμή εντολών στον εξυπηρετητή Telnet για να ελέγξετε αν οι θύρες
είναι ενεργές.
- Στο σταθμό εργασίας πελάτη, αν δεν μπορείτε να συνδεθείτε σε μια συνεδρία Telnet
που χρησιμοποιεί SSL, χρησιμοποιήστε τη λειτουργία Telnet για να ελέγξτε αν ο σταθμός
εργασίας πελάτη έχει πρόσβαση στις θύρες που έχουν οριστεί στον Εξυπηρετητή
ανακατεύθυνσης, μέσω του τείχους ασφαλείας (firewall) και του δικτύου. Ανατρέξτε στην τεκμηρίωση του τείχους ασφαλείας για περισσότερες πληροφορίες. Για παράδειγμα, στα Windows, κάντε τα εξής:
- Στο σταθμό εργασίας πελάτη, επιλέξτε Έναρξη (Start) > Εκτέλεση (Run).
- Πληκτρολογήστε
telnet
και πατήστε OK.
- Επιλέξτε Σύνδεση (Connect) > Απομακρυσμένο σύστημα (Remote system) από τη γραμμή μενού του παραθύρου Telnet.
- Στο πεδίο Όνομα κεντρικού υπολογιστή (Host Name) του παραθύρου
Σύνδεση (Connect), πληκτρολογήστε το όνομα υπολογιστή του Εξυπηρετητή
ανακατεύθυνσης.
- Γράψτε τη θύρα του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης (όπως ορίζεται στις
ιδιότητες της συνεδρίας Host On-Demand στο σταθμό εργασίας πελάτη) στο πεδίο
Θύρα (Port) του παραθύρου Σύνδεση (Connect).
- Αφήστε την προεπιλεγμένη τιμή για το πεδίο Τερματικό (TermType).
- Πατήστε Σύνδεση (Connect).
- Χρησιμοποιήστε ξανά την εντολή
telnet
, αλλά αυτή τη φορά καθορίστε τη
διεύθυνση και τη θύρα του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης στο παράθυρο Telnet.
Αν δεν μπορείτε
να συνδεθείτε με τον εξυπηρετητή Telnet μέσω του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης, μπορεί ο
Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης να μη λειτουργεί σωστά. Αυτή η δοκιμή θα πρέπει να γίνει μόνο
αν ο Εξυπηρετητής ανακατεύθυνσης έχει ρυθμιστεί για ενδιάμεση (passthrough) σύνδεση και η
σύνδεση με το κεντρικό σύστημα δεν χρησιμοποιεί SSL.
- Τέλος, επαναλάβετε την παραπάνω δοκιμή, αλλά αυτή τη φορά από το σύστημα πελάτη. Αν
οι συνδέσεις στα βήματα C και D ήταν επιτυχείς αλλά αυτό το βήμα αποτύχει, αυτό μπορεί να
σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα στη σύνδεση μεταξύ του συστήματος πελάτη και του
Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης.
Για οδηγίες σχετικά με την εκτέλεση της λειτουργίας Telnet σε άλλες
πλατφόρμες, ανατρέξτε στην τεκμηρίωση του λειτουργικού συστήματος.
Αν δεν εμφανιστούν μηνύματα, η θύρα είναι ανοικτή. Αν εμφανιστεί το
μήνυμα "Δεν ήταν δυνατή η σύνδεση με το 'Σύστημα'" (Connect failed
with 'Host name'), τότε η θύρα δεν είναι ενεργή. Αφού δοκιμάσετε έτσι όλες τις θύρες,
θυμηθείτε να αποσυνδεθείτε επιλέγοντας Σύνδεση (Connect) > Αποσύνδεση (Disconnect) από το μενού του παραθύρου Telnet.
Ελέγξτε τις ρυθμίσεις Java του συστήματος.
Μπορείτε να παρακάμψετε ορισμένα προβλήματα Java που ενδέχεται να προκύψουν κατά την
εκτέλεση του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης καθορίζοντας κάποιες πρόσθετες παραμέτρους. Για
περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στην ενότητα
Παράμετροι Java στο μητρώο.
Ελέγξτε τις βάσεις δεδομένων κλειδιών.
Αν χρησιμοποιείτε ασφάλεια SSL στον Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης σε συστήματα Windows ή AIX
με ένα αυτο-υπογραφόμενο πιστοποιητικό, βεβαιωθείτε ότι έχει δημιουργηθεί το αρχείο βάσης
δεδομένων κλειδιών του εξυπηρετητή Host On-Demand και το αρχείο CustomizedCAs.p12 ή
CustomizedCAs.class. Σημειώνεται ότι δεν είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε το αρχείο CustomizedCAs.p12 ή
CustomizedCAs.class αν χρησιμοποιείτε κάποια δημόσια Υπηρεσία έκδοσης πιστοποιητικών
(CA). Σε σύστημα AIX, βεβαιωθείτε ότι τα αρχεία πιστοποιητικού διαθέτουν σωστή
εξουσιοδότηση πρόσβασης 755.
- Για να δημιουργήσετε το αρχείο βάσης δεδομένων κλειδιών του εξυπηρετητή Host
On-Demand, κάντε τα εξής:
- Αν εντοπίσετε ένα υπάρχον αρχείο HODServerKeyDb.kdb, CustomizedCAs.p12 ή
CustomizedCAs.class, δημιουργήστε ένα εφεδρικό αντίγραφο του αρχείου σε κάποιον άλλο
κατάλογο και στη συνέχεια διαγράψτε το υπάρχον αρχείο.
- Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία Διαχείριση πιστοποιητικών (IBM Key Management)
για να δημιουργήσετε ένα νέο αρχείο βάσης δεδομένων κλειδιών CMS με όνομα, για
παράδειγμα, HODServerKeyDb.kdb. Καταχωρήστε τον κωδικό πρόσβασης hod για τη βάση
δεδομένων κλειδιών. Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει την αποθήκευση του κωδικού
πρόσβασης σε αρχείο. Αν ορίσετε ημερομηνία λήξης για τον κωδικό πρόσβασης, θα πρέπει να
σημειώσετε αυτή την ημερομηνία, καθώς το Host On-Demand θα σταματήσει να λειτουργεί όταν
λήξει ο κωδικός πρόσβασης.
 |
Μπορείτε να ελέγξετε το αρχείο βάσης δεδομένων κλειδιών του εξυπηρετητή Host
On-Demand και των αρχείων customizedCAs.* ανοίγοντας απλά τα αρχεία και επαληθεύοντας ότι
οι κωδικοί πρόσβασης λειτουργούν.
Αν λειτουργούν, σημαίνει ότι τα πιστοποιητικά δεν έχουν
λήξει. |
- Επιλέξτε Προσωπικά πιστοποιητικά από το μενού στην επικεφαλίδα
της λίστας πιστοποιητικών και στη συνέχεια επιλέξτε Δημιουργία -> Νέο
αυτο-υπογραφόμενο πιστοποιητικό από τη γραμμή μενού.
- Εξαγάγετε το πιστοποιητικό ως αρχείο .arm σε μορφή Base64 ή ως
αρχείο .br σε μορφή δυαδικών δεδομένων στον κατάλογο /hostondemand/bin.
- Αποθηκεύστε το αρχείο στη βάση δεδομένων κλειδιών
HODServerKeyDB.kdb στον κατάλογο \hostondemand\bin.
- Για να δημιουργήσετε το αρχείο CustomizedCAs.p12, κάντε τα εξής:
- Επιλέξτε Αρχείο βάσης δεδομένων κλειδιών > Νέο. Δημιουργήστε ένα αρχείο PKCS12 (για παράδειγμα, CustomizedCAs.p12 στον κατάλογο
/hostondemand/HOD με τον προεπιλεγμένο κωδικό πρόσβασης hod).
 |
Κατά τη δημιουργία του αρχείου CustomizedCAs.p12 πρέπει να χρησιμοποιήσετε τον
προεπιλεγμένο κωδικό πρόσβασης hod. Μην αλλάξετε αυτό τον
κωδικό πρόσβασης. |
- Επιλέξτε Πιστοποιητικά εκδοτριών υπηρεσιών από το
μενού και προσθέστε το αρχείο πιστοποιητικού .arm. Καθορίστε την κατάλληλη επωνυμία για το πιστοποιητικό.
- Επιλέξτε Αρχείο βάσης δεδομένων κλειδιών και αποθηκεύστε το
αρχείο ως CustomizedCAs.p12. Αν το αρχείο υπάρχει ήδη, αντικαταστήστε το.
- Επανεκκινήστε τη Διαχείριση υπηρεσιών του Host On-Demand.
- Τροποποιήστε ή δημιουργήστε μια υπηρεσία ανακατεύθυνσης
καθορίζοντας ασφάλεια στην πλευρά του συστήματος πελάτη.
- Τροποποιήστε ή δημιουργήστε μια συνεδρία που να συνδέεται στον
Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης που ρυθμίσατε προηγουμένως με ενεργοποιημένη την
ασφάλεια SSL.
- Προτού πραγματοποιήσετε τη σύνδεση στο σύστημα πελάτη, διαγράψτε
τα περιεχόμενα του καταλόγου τοπικής αποθήκευσης (cache) και επανεκκινήστε το
πρόγραμμα πλοήγησης.
Ελέγξτε αν αποτυγχάνει η εξακρίβωση στοιχείων πελάτη
μέσω του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης του Host On-Demand.
Αν αποτυγχάνει η σύνδεση συνεδριών με εξακρίβωση στοιχείων πελάτη μέσω του
Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης του Host On-Demand, και στην περιοχή πληροφοριών χειριστή του
παραθύρου της συνεδρίας εμφανίζεται το μήνυμα COMM 657 και στη συνέχεια τα
μηνύματα COMM 655 και COMM 659, συμβαίνουν τα εξής:
- Έχει ενεργοποιηθεί μια συνεδρία μεταξύ του συστήματος πελάτη Host On-Demand
και του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης του Host On-Demand.
- Ο Εξυπηρετητής ανακατεύθυνσης του Host On-Demand επιχειρεί να ενεργοποιήσει μια
συνεδρία με το κεντρικό σύστημα.
- Η αίτηση πρέπει να μεταβιβαστεί μέσω του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης του Host
On-Demand, αλλά ο Εξυπηρετητής ανακατεύθυνσης δεν αποκρίνεται στην αίτηση για εξακρίβωση
στοιχείων του πελάτη ούτε τη διαβιβάζει στο σύστημα πελάτη Host On-Demand. Ως αποτέλεσμα,
η συνεδρία δεν ενεργοποιείται.
- Στις πληροφορίες ιχνηλασίας δηλώνεται ότι πραγματοποιήθηκε ασφαλής σύνδεση μεταξύ του
συστήματος πελάτη Host On-Demand και του εξυπηρετητή/Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης Host
On-Demand η οποία στη συνέχεια διακόπηκε αμέσως.
Για να διορθώσετε αυτό το πρόβλημα, καθορίστε την τιμή Χωρίς κρυπτογράφηση για την
παράμετρο Ασφάλεια στις ρυθμίσεις της Υπηρεσίας ανακατεύθυνσης.
Συλλέξτε πληροφορίες ιχνηλασίας.
Πριν καλέσετε την τεχνική υποστήριξη της IBM, θα πρέπει να συλλέξετε σημαντικές
πληροφορίες ιχνηλασίας.
Ενεργοποίηση λειτουργιών ιχνηλασίας για το σύστημα πελάτη και τον Εξυπηρετητή
ανακατεύθυνσης του Host On-Demand
Ακολουθήστε την εξής διαδικασία για να ενεργοποιήσετε τις λειτουργίες ιχνηλασίας
για το σύστημα πελάτη και τον Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης του Host On-Demand. Θα πρέπει να
ενεργοποιήσετε ταυτόχρονα όλες τις λειτουργίες ιχνηλασίας και στη συνέχεια να τις
εξετάσετε μία-μία αφού καταγραφεί το συμβάν αποσύνδεσης.
- Για να ενεργοποιηθεί η ιχνηλασία του συστήματος πελάτη Host On-Demand, ενεργοποιήστε
την ιχνηλασία μεταβίβασης τρίτου επιπέδου χρησιμοποιώντας το βοήθημα ιχνηλασίας που
παρέχεται στον πελάτη Host On-Demand με λειτουργίες εντοπισμού σφαλμάτων. Για
περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στην ενότητα
Ιχνηλασία μεταβίβασης.
- Πριν ενεργοποιήσετε την ιχνηλασία για τον Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης, τερματίστε τη
Διαχείριση υπηρεσιών του Host On-Demand και διαγράψτε το υπάρχον αρχείο ιχνηλασίας.
- Συνδεθείτε ως διαχειριστής του Host On-Demand.
- Επιλέξτε Υπηρεσία ανακατεύθυνσης και πατήστε το κουμπί Τροποποίηση για
να εμφανιστεί το παράθυρο Τροποποίηση ρυθμίσεων. Επιλέξτε Ναι
στο πεδίο Καταγραφή συνδέσεων και καταχωρήστε ένα όνομα αρχείου. Αν δεν καθορίσετε έναν
κατάλογο, το αρχείο καταγραφής δημιουργείται στον κατάλογο \HostOnDemand\lib\.
Καταχωρήστε τη διεύθυνση IP του συστήματος πελάτη που θα χρησιμοποιήσετε για την
αναπαραγωγή του προβλήματος.
- Επιλέξτε Υπηρεσίες και στη συνέχεια Ιχνηλασία Διαχείρισης υπηρεσιών.
Ενεργοποιήστε
την ιχνηλασία και επιλέξτε το επίπεδο 3.
- Επανεκκινήστε την Υπηρεσία ανακατεύθυνσης του Host On-Demand.
- Προσπαθήστε να αναδημιουργήσετε το πρόβλημα συνδέοντας ένα μόνο σύστημα πελάτη στον
Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης του Host On-Demand.
- Εντοπίστε τα ακόλουθα τέσσερα αρχεία για να τα στείλετε στην τεχνική υποστήριξη της
IBM:
- \private\NCoDServices.RAS
- το αρχείο καταγραφής που καθορίσατε παραπάνω
- το αρχείο καταγραφής της κονσόλας Java
- trace.tlg
- Αν θέλετε να καταγράψετε σφάλματα για μια ασφαλή σύνδεση του Εξυπηρετητή
ανακατεύθυνσης, ενεργοποιήστε την ιχνηλασία SSL για τον Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης.
Ενεργοποίηση ιχνηλασίας SSL για τον Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης
 |
Προς το παρόν, η ασφάλεια SSL υποστηρίζεται από τον Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης μόνο σε
πλατφόρμες Windows και AIX.
|
Για να ενεργοποιήσετε την ιχνηλασία SSL για τον Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης,
ακολουθήστε την εξής διαδικασία στο σύστημα όπου εκτελείται ο Εξυπηρετητής
ανακατεύθυνσης:
- Αν είναι ενεργή η Διαχείριση υπηρεσιών, τερματίστε την.
- Καθορίστε την ακόλουθη μεταβλητή περιβάλλοντος:
Σε πλατφόρμες Windows, προσθέστε την ακόλουθη μεταβλητή συστήματος πατώντας Μεταβλητές
περιβάλλοντος (Environment Variables) από την καρτέλα Για προχωρημένους (Advanced) του
παραθύρου Σύστημα (System) στον Πίνακα ελέγχου (Control Panel) των Windows:
Όνομα μεταβλητής (Variable name)= GSK_TRACE_FILE
Τιμή μεταβλητής (Variable value)= (το αρχείο όπου θα αποθηκευτούν οι πληροφορίες
ιχνηλασίας, για παράδειγμα, c:\gsktrace.trc)
Στην πλατφόρμα AIX, εξαγάγετε το αρχείο GSK_TRACE_FILE.
