
Ποιο είναι το πρώτο σας βήμα όταν δεν μπορείτε να λύσετε κάποιο πρόβλημα στο IBM
WebSphere Host On-Demand; Είτε είστε νέος χρήστης και χρειάζεστε κάποιες εισαγωγικές
πληροφορίες είτε είστε έμπειρος χρήστης και αναζητάτε πληροφορίες σχετικά με ένα
εξειδικευμένο θέμα ή βοήθεια για την επίλυση ενός προβλήματος, η υπηρεσία υποστήριξης της
IBM μέσω του διαδικτύου μπορεί να σας βοηθήσει να λύσετε ή να παρακάμψετε το πρόβλημα που
αντιμετωπίζετε.
Μέρος 1: Ανάγνωση διαθέσιμης τεκμηρίωσης
Υπάρχουν πολλοί πόροι, τόσο στο προϊόν WebSphere Host On-Demand όσο και στο
Internet, οι οποίοι μπορούν να σας βοηθήσουν να λύσετε τα προβλήματα που
αντιμετωπίζετε. Οι πόροι
αναφέρονται κατά σειρά σπουδαιότητας:
- Ανατρέξτε στη διαθέσιμη τεκμηρίωση του Host On-Demand:
Επισκεφθείτε το Host On-Demand Information Center στη διεύθυνση
http://publib.boulder.ibm.com/infocenter/hod9help.
Εκεί μπορείτε να βρείτε την πλήρη τεκμηρίωση του προϊόντος, η οποία περιλαμβάνει
εκπαιδευτικό υλικό με βήμα προς βήμα οδηγίες, διαφημιστικά φυλλάδια, white papers,
οδηγίες για την πρόσβαση σε αναβαθμίσεις, καθώς και μια διασύνδεση με μια ιστοσελίδα με
υποδείξεις και συμβουλές. Περιλαμβάνει επίσης μια βιβλιοθήκη με έγγραφα σε μορφή PDF για
εύκολη εκτύπωση, καθώς και μια λειτουργία αναζήτησης που σας επιτρέπει να εντοπίσετε τις
πληροφορίες που χρειάζεστε.
Η ακόλουθη τεκμηρίωση είναι διαθέσιμη τόσο στο
Information Center όσο και στο προϊόν:
- Το αρχείο Readme, σε
μορφή HTML, εγκαθίσταται με το Host On-Demand. Το αρχείο Readme περιέχει
πληροφορίες οι οποίες δεν ήταν έγκαιρα διαθέσιμες για να συμπεριληφθούν στα
εγχειρίδια ή στη βοήθεια.
- Για να διαβάσετε το αρχείο Readme σε περιβάλλον
Windows, επιλέξτε Έναρξη > Προγράμματα > IBM WebSphere Host On-Demand > Κέντρο
πληροφοριών > Αρχείο Readme.
- Σε συστήματα S/390, AIX, Linux, HP-UX και Solaris, το
αρχείο Readme βρίσκεται στον κατάλογο
/IBM/HostOnDemand/HOD/en/doc/readme
και ονομάζεται readme.html
.
- Στο CD του Host On-Demand, το αρχείο Readme ονομάζεται
readme.html
και βρίσκεται στον κατάλογο \readme\xx, όπου
xx είναι δύο γράμματα που αντιπροσωπεύουν τον κωδικό της γλώσσας σας.
Στον οδηγό Σχεδιασμός,
εγκατάσταση και ρύθμιση του Host On-Demand μπορείτε να βρείτε μια
λίστα των υποστηριζόμενων γλωσσών και των αντίστοιχων κωδικών τους. Για
παράδειγμα, ο κωδικός για τα Ελληνικά είναι el
, επομένως ο
κατάλογος στο CD θα ονομάζεται readme\el
.
Το αρχείο Readme παρέχεται με τη βασική έκδοση του
προϊόντος και με κάθε επιδιόρθωση ή ενημέρωση κώδικα του προϊόντος. Στο αρχείο Readme
προστίθενται κάθε φορά οι νέες πληροφορίες. Έτσι, το αρχείο Readme περιλαμβάνει πάντοτε
όλες τις σημαντικές πληροφορίες, από τη βασική έκδοση του προϊόντος μέχρι την τελευταία
επιδιόρθωση.
- Η ηλεκτρονική βοήθεια εγκαθίσταται με το
Host On-Demand. Στην ηλεκτρονική βοήθεια παρέχονται πληροφορίες
σχετικά με τα πεδία και τις οθόνες του προγράμματος και τις αντίστοιχες τιμές
τους. Επίσης παρέχονται οδηγίες για την εκτέλεση διαφόρων εργασιών και
επεξηγούνται οι βασικές έννοιες Host On-Demand. Η ηλεκτρονική βοήθεια είναι
διαθέσιμη σε μορφή HTML και PDF.
- Ο οδηγός Σχεδιασμός, εγκατάσταση και ρύθμιση του Host On-Demand
εγκαθίσταται με το Host On-Demand. Παρέχει πληροφορίες για την εγκατάσταση του Host On-Demand και τη
ρύθμισή του για τη χρήση συνεδριών. Ο οδηγός αυτός είναι διαθέσιμος σε μορφή HTML και PDF.
- Ο οδηγός Host
Printing Reference εγκαθίσταται με το Host On-Demand. Περιέχει οδηγίες για τη ρύθμιση της εκτύπωσης
δεδομένων κεντρικών συστημάτων 3270 και 5250. Ο οδηγός αυτός είναι διαθέσιμος
μόνο σε μορφή HTML.
- Το εγχειρίδιο Macro
Programming Guide εγκαθίσταται με το Host On-Demand. Περιγράφει πώς μπορείτε να
δημιουργήσετε μακροεντολές του Host On-Demand για την αυτοματοποίηση των εργασιών των
χρηστών σε μια εφαρμογή κεντρικού συστήματος 3270 ή 5250 ή για την ανταλλαγή δεδομένων
μεταξύ μιας εφαρμογής κεντρικού συστήματος και μιας τοπικής εφαρμογής. Ο οδηγός αυτός
είναι διαθέσιμος σε μορφή HTML και PDF.
- Το εγχειρίδιο Web Express Logon
Reference εγκαθίσταται με το Host On-Demand. Εκτός από μια συνοπτική
παρουσίαση της τεχνολογίας Web Express Logon, παρέχει αναλυτικά βήματα για την
υλοποίηση της λειτουργίας αυτής στο περιβάλλον σας. Το εγχειρίδιο αυτό είναι
διαθέσιμο σε μορφή HTML και PDF.
- Το εγχειρίδιο Programmable
Host On-Demand εγκαθίσταται με το Host On-Demand. Σε αυτό το
εγχειρίδιο παρέχεται ένα σύνολο από Java API που επιτρέπουν σε προγραμματιστές
να ενσωματώσουν διάφορα στοιχεία του κώδικα πελάτη του Host On-Demand, όπως
οθόνες, μενού και εργαλειοθήκες, στις δικές τους προσαρμοσμένες εφαρμογές και
μικροεφαρμογές Java. Διατίθεται σε μορφή HTML.
- Το εγχειρίδιο
Session Manager API
Reference εγκαθίσταται με το Host On-Demand. Παρέχει API σε JavaScript
για τη διαχείριση συνεδριών κεντρικού συστήματος καθώς και της επικοινωνίας
με συνεδρίες κεντρικού συστήματος. Διατίθεται σε μορφή HTML.
- Ο οδηγός Host Access Toolkit Getting Started
παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες για την εγκατάσταση του Host Access Toolkit. Ο οδηγός αυτός είναι διαθέσιμος σε μορφή HTML και PDF.
- Ο οδηγός Host Access Beans for Java περιγράφει τη
χρήση του Host Access Beans for Java για την παροχή λειτουργιών εξομοίωσης σε μορφή
στοιχείων JavaBeans. Η τεκμηρίωση για αυτό το API παρέχεται σε μορφή HTML.
- Το εγχειρίδιο Host Access Class Library (HACL)
επεξηγεί τη χρήση του βασικού συνόλου κλάσεων και μεθόδων Java για την ανάπτυξη εφαρμογών
οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδήποτε πλατφόρμα για την πρόσβαση σε
πληροφορίες κεντρικού συστήματος σε επίπεδο ροής δεδομένων.
Η τεκμηρίωση για αυτό το API παρέχεται σε μορφή HTML.
- Το εγχειρίδιο Host On-Demand J2EE Connector
επεξηγεί τη χρήση του Host On-Demand J2EE Connector, ένα περιβάλλον προγραμματισμού Java
συμβατό με το πρότυπο J2EE Connector Specification Version 1.0 της Sun Microsystems και
την υποδομή CCI (Common Client Interface). Η τεκμηρίωση για αυτό το API παρέχεται σε μορφή HTML.
- Ελέγξτε αν υπάρχει κάποια επιδιόρθωση κώδικα που
λύνει το πρόβλημα.
- Αναζητήστε πληροφορίες
υποστήριξης στους δικτυακούς τόπους υποστήριξης της IBM (αρχεία για μεταφόρτωση,
τεχνικές σημειώσεις κλπ.). Στο Μέρος 2:
Αναζήτηση λύσης σε δικτυακούς τόπους της IBM παρέχονται διασυνδέσεις που
σας επιτρέπουν να αναζητήσετε πόρους και πληροφορίες υποστήριξης του προϊόντος
σε δικτυακούς τόπους της IBM. Ακολουθούν
ορισμένες συμβουλές για την πιο αποτελεσματική χρήση των πεδίων της μηχανής αναζήτησης:
- Εκδόσεις προϊόντος: Συνιστάται να επιλέξετε
Όλες από τη λίστα Έκδοση.
- Πολλές λέξεις-κλειδιά: Κατά την αναζήτηση στους
δικτυακούς τόπους υποστήριξης της IBM, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λογικές παραστάσεις
και παρενθέσεις με τις λέξεις-κλειδιά, όπως: ααα AND (βββ OR γγγ). Κατά την αναζήτηση σε
άλλους δικτυακούς τόπους, πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη σύνταξη που απαιτεί ο
συγκεκριμένος δικτυακός τόπος (συνήθως είναι όμοια).
- Συνιστάται να εκτελέσετε την αναζήτηση στους δικτυακούς
τόπους της IBM από τις σελίδες αυτού του θέματος, αντί να κάνετε γενική αναζήτηση στο
Internet. Τα περισσότερα έγγραφα υποστήριξης της IBM, όπως οι τεχνικές σημειώσεις, δεν
είναι στατικές ιστοσελίδες - τα περιεχόμενά τους βρίσκονται σε μια βάση δεδομένων και η
ιστοσελίδα για το κάθε έγγραφο δημιουργείται δυναμικά ανάλογα με την αίτησή
σας. Κατά συνέπεια,
οι περισσότερες μηχανές αναζήτησης στο διαδίκτυο δεν μπορούν να εντοπίσουν ή να
ευρετηριοποιήσουν αυτά τα έγγραφα. Εφόσον τα έγγραφα υποστήριξης της IBM περιλαμβάνουν
συγκεκριμένες πληροφορίες για το προϊόν, αν εκτελέσετε μια γενική αναζήτηση στο διαδίκτυο
είναι πολύ πιθανό να μην εντοπίσετε τα περισσότερα πραγματικά σημαντικά έγγραφα σχετικά
με προϊόντα της IBM. Για το λόγο αυτό συνιστάται να χρησιμοποιήσετε τις
παρακάτω διασυνδέσεις ή τους δικτυακούς τόπους της IBM για την αναζήτηση
τεχνικών πληροφοριών.
- Ανατρέξτε στις ιστοσελίδες της IBM για πρόσθετες
πληροφορίες υποστήριξης στο Μέρος 2. Οι
σελίδες υποστήριξης προϊόντων της IBM περιέχουν διασυνδέσεις για την τελευταία
έκδοση του Information Center, ομάδες συζήτησης, ειδήσεις και άλλες
πληροφορίες. Το Μέρος 2 αποτελεί ένα σημείο
εκκίνησης για τον εντοπισμό πρόσθετων πόρων σχετικά με το προϊόν. Μπορείτε επίσης να
ανατρέξετε στους ακόλουθους πόρους:
Αν με αυτές τις πληροφορίες δεν μπορείτε να λύσετε το
πρόβλημα, θα πρέπει να υποβάλετε μια αίτηση τεχνικής υποστήριξης στην Υπηρεσία τεχνικής
υποστήριξης της IBM. Για περισσότερες πληροφορίες, βλ.
Μέρος 3: Αναφορά προβλημάτων.
Μέρος 2: Αναζήτηση λύσης σε δικτυακούς τόπους της IBM
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους δικτυακούς τόπους και τις
μηχανές αναζήτησης που αναφέρονται στη συνέχεια για να εντοπίσετε πληροφορίες σχετικά με
προβλήματα στο WebSphere Host On-Demand:
Μέρος 3: Αναφορά προβλημάτων στην IBM
Αν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα για το οποίο δεν μπορείτε
να βρείτε λύση στα έγγραφα υποστήριξης (τοπικά ή στο διαδίκτυο) ή στις ομάδες συζήτησης
(newsgroup) του προϊόντος, θα πρέπει να ζητήσετε βοήθεια από το εξειδικευμένο προσωπικό
τεχνικής υποστήριξης της IBM.
Προϋποθέσεις
- Ακολουθήστε τις διαδικασίες που περιγράφονται στις
προηγούμενες ενότητες για την αναζήτηση πληροφοριών στα έγγραφα υποστήριξης του
προϊόντος, είτε τοπικά είτε στο Internet, για να διαπιστώσετε αν αντιμετωπίζετε
κάποιο γνωστό πρόβλημα.
- Εγγραφείτε στο πρόγραμμα
IBM Passport Advantage. Στις
περισσότερες περιπτώσεις, πρέπει να έχετε κάποια ισχύουσα σύμβαση για να αναφέρετε
προβλήματα στην Υπηρεσία υποστήριξης λογισμικού της IBM.
Συντάξτε την περιγραφή του προβλήματος και την αίτηση
υποστήριξης. Περιγράψτε το πρόβλημα με όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένες και ολοκληρωμένες
πληροφορίες. Τα ακόλουθα βήματα θα σας βοηθήσουν στην περιγραφή του προβλήματος:
- Συμπληρώστε το φύλλο εργασιών για την
επικοινωνία με την Υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης της IBM. Αυτό το φύλλο εργασιών σας
βοηθά να καταγράψετε τα μηνύματα ή άλλες πληροφορίες που θα βοηθήσουν στη διάγνωση του
προβλήματος. Θα ήταν επίσης καλό να αντιγράψετε ή να εκτυπώσετε τις οθόνες και τη
διαδικασία που οδηγεί στο πρόβλημα.
- Προσδιορίστε τις επιπτώσεις για την επιχείρησή σας και, σύμφωνα με
αυτές, καθορίστε ένα επίπεδο σπουδαιότητας και ένα επίπεδο προτεραιότητας (την ίδια τιμή
και για τα δύο) για την αναφορά του προβλήματός σας:
- Σπουδαιότητα 1 - Κρίσιμες επιπτώσεις στην επιχείρηση. Δεν μπορείτε να
χρησιμοποιήσετε το πρόγραμμα και οι συνέπειες για την επιχείρησή σας είναι κρίσιμης
σημασίας. Απαιτείται άμεση λύση του προβλήματος.
- Σπουδαιότητα 2 - Σημαντικές επιπτώσεις στην επιχείρηση. Το πρόγραμμα
μπορεί να χρησιμοποιηθεί αλλά με πολύ σημαντικούς περιορισμούς.
.
- Σπουδαιότητα 3 - Μέτριες επιπτώσεις στην επιχείρηση. Το πρόγραμμα
μπορεί να χρησιμοποιηθεί αλλά κάποιες λιγότερο σημαντικές λειτουργίες (που δεν είναι
κρίσιμες για την επιχείρηση) δεν είναι διαθέσιμες.
- Σπουδαιότητα 4 - Ελάχιστες επιπτώσεις στην επιχείρηση. Το πρόβλημα
προκαλεί ελάχιστες επιπτώσεις στην επιχείρηση ή χρησιμοποιείται κάποιος αποδεκτός τρόπος
παράκαμψης του προβλήματος.
- Υποβάλετε την αίτηση υποστήριξης, γνωστή και ως a PMR (Problem
Management Report) στην Υπηρεσία υποστήριξης λογισμικού της IBM με έναν από τους
ακόλουθους τρόπους:
Άλλες πηγές πληροφοριών για υπηρεσίες υποστήριξης και εκπαίδευσης της IBM