Οδηγός επίλυσης προβλημάτων

Πίνακας περιεχομένων

Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων με λειτουργίες πελάτη

  1. Αναζητήσατε τεχνικές σημειώσεις (Technotes) στην ιστοσελίδα του IBM WebSphere Host On-Demand;
  2. Απέτυχε η μεταφόρτωση του πελάτη μεταφόρτωσης, του πελάτη τοπικής αποθήκευσης ή του πελάτη Web Start;
  3. Εμφανίστηκε μη αναμενόμενο μήνυμα προτροπής σχετικά με μια πρόσθετη λειτουργία (plug-in);
  4. Εμφανίστηκε μη αναμενόμενο παράθυρο σύνδεσης χρήστη του Host On-Demand στο σύστημα πελάτη;
  5. Απέτυχαν οι μικροεφαρμογές Java του Host On-Demand με το σφάλμα java.net.NoRouteToHostException: No route to host: connect;
  6. Δεν μπορείτε να καταχωρήσετε την ταυτότητα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης στο παράθυρο σύνδεσης χρήστη της λειτουργίας πελάτη;
  7. Ο δρομέας εξαφανίστηκε από το πεδίο ταυτότητας χρήστη στο παράθυρο σύνδεσης χρήστη FTP;
  8. Η μεταφόρτωση του λογισμικού πελάτη εκτελείται πολύ αργά;
  9. Εμφανίστηκε μήνυμα σφάλματος του εξυπηρετητή ανάκλησης πιστοποιητικών;
  10. Αργεί πολύ η προβολή της επιφάνειας εργασίας του Host On-Demand;
  11. Δεν μπορείτε να πληκτρολογήσετε τον κωδικό πρόσβασης κατά την εκκίνηση της επιφάνειας εργασίας του Host On-Demand;
  12. Περιμένετε πολλή ώρα για τη μεταφόρτωση του πελάτη τοπικής αποθήκευσης σε σύστημα OS/2;
  13. Οι συνεδρίες δεν εμφανίζονται κατά την εκκίνηση της επιφάνειας εργασίας του Host On-Demand;
  14. Εμφανίστηκε μήνυμα σφάλματος κατά τη χρήση της Διαχείρισης συνόλων χαρακτηριστικών χρήστη σε πρόγραμμα πλοήγησης Netscape με τον τοπικά εγκατεστημένο πελάτη;
  15. Προκαλεί η επανειλημμένη σύνδεση και αποσύνδεση πελατών Host On-Demand με χρήση του Netscape τη δυσλειτουργία των πελατών Host On-Demand;
  16. Εκτελείτε πολλές ταυτόχρονες συνεδρίες εξομοίωσης χρησιμοποιώντας το Netscape στα Windows 98;
  17. Αντιμετωπίζετε προβλήματα με την αποθήκευση αλλαγών στις ρυθμίσεις μιας συνεδρίας;
  18. Εμφανίστηκε το μήνυμα LOG0001;
  19. Απέτυχε η έναρξη της συνεδρίας SSH FTP ή VT;
  20. Αντιμετωπίζετε προβλήματα εξαιτίας της μερικής επικάλυψης ενός παραθύρου συνεδρίας από το εικονικό πληκτρολόγιο IME (DBCS);
  21. Αποσυνδεθήκατε από το HODAdmin εξαιτίας της αλλαγής των διαστάσεων του παραθύρου του Netscape 4.x σε σύστημα πελάτη Linux;
  22. Εμφανίζονται εξαιρέσεις στην κονσόλα Java μετά την ανανέωση της οθόνης στο Netscape 6;
  23. Δεν λειτουργεί πια το Host On-Demand μετά την εγκατάσταση του WebSphere Studio Application Developer - Integrated Edition;
  24. Αποτυγχάνει η κοινή χρήση του πελάτη τοπικής αποθήκευσης όταν χρησιμοποιούνται χαρακτήρες DBCS στην παράμετρο HTML SharedCachedDirectory;
  25. Εμφανίζεται μια γκρίζα οθόνη όταν επιλέξετε τη λειτουργία Χρήστες/Ομάδες στο παράθυρο του Βοηθήματος διαχείρισης του πελάτη τοπικής αποθήκευσης;
  26. Ελέγξατε αν η θύρα είναι ανοιχτή;
  27. Εκτελέσατε ιχνηλασία για την περίπτωση που θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης του IBM Host On-Demand;

  1. Αναζητήσατε τεχνικές σημειώσεις (Technotes) στην ιστοσελίδα του IBM WebSphere Host On-Demand;
  2. Για να εντοπίσετε τεχνικές σημειώσεις που περιγράφουν γνωστά προβλήματα, μεταβείτε στη σελίδα υποστήριξης του Host On-Demand στην ακόλουθη διεύθυνση και επιλέξτε τη διασύνδεση Technotes:

    http://www.ibm.com/software/webservers/hostondemand/support.html

  3. Απέτυχε η μεταφόρτωση του πελάτη μεταφόρτωσης, του πελάτη τοπικής αποθήκευσης ή του πελάτη Web Start;

    1. Εξετάστε τη Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων με τον πελάτη μεταφόρτωσης και τον πελάτη τοπικής αποθήκευσης.
    2. Εξετάστε τη Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων με τον πελάτη Web Start.
  4. Εμφανίστηκε μη αναμενόμενο μήνυμα προτροπής σχετικά με μια πρόσθετη λειτουργία (plug-in);

    Αν χρησιμοποιείτε πρόγραμμα πλοήγησης Netscape 7.x και το IBM Win32 1.4.0 JRE, όταν επιχειρήσετε να συνδεθείτε θα σας ζητηθεί να μεταφορτώσετε μια πρόσθετη λειτουργία (plug-in). Για να αποφύγετε αυτό το πρόβλημα, εγκαταστήστε την έκδοση V1.4.1 του JRE.

  5. Εμφανίστηκε μη αναμενόμενο παράθυρο σύνδεσης χρήστη του Host On-Demand στο σύστημα πελάτη;

    Όταν χρησιμοποιείτε το βασιζόμενο σε HTML ή το μικτό μοντέλο ρυθμίσεων, το λογισμικό πελάτη Host On-Demand θα σας ζητά να καταχωρήσετε μια ταυτότητα χρήστη και έναν κωδικό πρόσβασης για το Host On-Demand όταν τα αρχεία του Οδηγού υλοποίησης δεν λαμβάνονται από τον εξυπηρετητή διαδικτύου ή δεν έχουν την αναμενόμενη μορφή.

    1. Βεβαιωθείτε ότι όλα τα αρχεία HTML και όλα τα αρχεία /HODData/*.* φορτώνονται στον εξυπηρετητή. Τα αρχεία HTML πρέπει να βρίσκονται στον κατάλογο δημοσίευσης και ο κατάλογος /HODData/ πρέπει να αποτελεί υποκατάλογο του καταλόγου δημοσίευσης του Host On-Demand.
    2. Βεβαιωθείτε ότι τα ονόματα του καταλόγου /HODData και των αρχείων HTML δεν περιέχουν ορθογραφικά λάθη και ότι χρησιμοποιείται ο σωστός συνδυασμός πεζών και κεφαλαίων χαρακτήρων.
    3. Για το σύστημα zSeries (S/390 ή zOS), ελέγξτε τα ακόλουθα:
      1. Βεβαιωθείτε ότι στα ονόματα όλων των αρχείων HTML έχει προστεθεί η προέκταση .ascii (*.html.ascii).
      2. Βεβαιωθείτε ότι στα ονόματα όλων των αρχείων TXT στον κατάλογο /HODData/όνομα_αρχείου_html έχει προστεθεί η προέκταση .ascii.
      3. Βεβαιωθείτε ότι για όλα τα αρχεία στον υποκατάλογο HODData/όνομα_αρχείου_html/*.* έχουν οριστεί δικαιώματα ανάγνωσης, εγγραφής και εκτέλεσης (εξουσιοδότηση 755).
      4. Βεβαιωθείτε ότι τα αρχεία μεταφορτώθηκαν ως δυαδικά αρχεία στον εξυπηρετητή διαδικτύου.
      5. Ελέγξτε αν υπάρχουν ρυθμίσεις στον εξυπηρετητή διαδικτύου που ενδέχεται να προκαλέσουν την ανακατεύθυνση της αίτησης από το σύστημα πελάτη Host On-Demand ή τη λανθασμένη μεταφόρτωση αρχείων.
  6. Απέτυχαν οι μικροεφαρμογές Java του Host On-Demand με το σφάλμα java.net.NoRouteToHostException: No route to host: connect;

    Αν έχει εγκατασταθεί το Microsoft IPv6 Developer Edition στα Windows XP, όλες οι μικροεφαρμογές Java του Host On-Demand θα αποτύχουν με σφάλμα java.net.NoRouteToHostException: No route to host: connect. Αυτό συμβαίνει ακόμα και αν το πρωτόκολλο είναι απενεργοποιημένο.

    Για να διορθώσετε αυτό το πρόβλημα, κάντε ένα από τα ακόλουθα:

  7. Δεν μπορείτε να καταχωρήσετε την ταυτότητα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης στο παράθυρο σύνδεσης χρήστη της λειτουργίας πελάτη;

    Αν δεν μπορείτε να καταχωρήσετε την ταυτότητα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας στο παράθυρο σύνδεσης χρήστη του πελάτη Host On-Demand, τότε είτε εγκαταστήστε την πρόσθετη λειτουργία IBM JRE Version 1.3 (ή κάποια νεότερη έκδοσή της) είτε πατήστε με το ποντίκι έξω από το πεδίο, κάπου στην επιφάνεια εργασίας, και στη συνέχεια πατήστε πάλι μέσα στο πεδίο.

  8. Ο δρομέας εξαφανίστηκε από το πεδίο ταυτότητας χρήστη στο παράθυρο σύνδεσης χρήστη FTP;
  9. Κατά τη σύνδεση σε συνεδρίες FTP, μπορεί να μην εμφανίζεται ο δρομέας στο πεδίο ταυτότητας χρήστη και να μην μπορείτε να μεταβείτε σε αυτό πατώντας το πλήκτρο Tab. Αν συμβεί αυτό, εγκαταστήστε μια νεότερη έκδοση του JRE.

  10. Η μεταφόρτωση του λογισμικού πελάτη εκτελείται πολύ αργά;
    1. Ελέγξτε αν η ίδια αργή απόκριση παρατηρείται και σε άλλες διαδικασίες του δικτύου.
    2. Βεβαιωθείτε ότι άλλες σελίδες δεν μεταφορτώνονται αργά. Προσπαθήστε να μεταφορτώσετε ένα αρχείο HTML που δεν είναι του Host On-Demand για να διαπιστώσετε αν πρόκειται για πρόβλημα του εξυπηρετητή διαδικτύου. Αν πρόκειται για πρόβλημα του εξυπηρετητή διαδικτύου, ανατρέξτε στην τεκμηρίωση του εξυπηρετητή διαδικτύου για περισσότερες πληροφορίες.
    3. Αν χρησιμοποιείτε τη Διαχείριση υπηρεσιών για τη διαχείριση των ρυθμίσεων χρηστών, ελέγξτε αν η θύρα 8999 είναι ενεργή. Μπορεί το σύστημα πελάτης να επιχειρεί την επανασύνδεση με τη Διαχείριση υπηρεσιών, χρησιμοποιώντας πόρους του επεξεργαστή και επιβραδύνοντας έτσι τις διαδικασίες μεταφόρτωσης. Αν η θύρα δεν είναι ενεργή, ενεργοποιήστε την. Ανατρέξτε στην τεκμηρίωση του λειτουργικού συστήματος του εξυπηρετητή για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις θύρες. Ανατρέξτε στην ακόλουθη ενότητα για πληροφορίες σχετικά με τη θύρα.
    4. Αν πρόκειται για σύνδεση μέσω τηλεφώνου, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον Οδηγό υλοποίησης του Host On-Demand για να δημιουργήσετε ένα μικρότερο πελάτη μεταφόρτωσης ή πελάτη τοπικής αποθήκευσης που θα περιλαμβάνει μόνο τις λειτουργίες που χρειάζονται οι χρήστες σας.
    5. Εξετάστε τα αρχεία καταγραφής του εξυπηρετητή διαδικτύου για μηνύματα σφάλματος.

  11. Εμφανίστηκε μήνυμα σφάλματος του εξυπηρετητή ανάκλησης πιστοποιητικών;

    Κατά την εγκατάσταση του πελάτη τοπικής αποθήκευσης του Host On-Demand με χρήση του Internet Explorer μπορεί να εμφανιστεί μια προειδοποίηση ασφάλειας με το ακόλουθο μήνυμα σφάλματος:

    Παρουσιάστηκε ένα σφάλμα κατά την πρόσβαση στο διακομιστή ανάκλησης (An
    error occurred while accessing the online revocation server). 

    Αυτό το σφάλμα μπορεί να παρουσιαστεί αν έχει καθοριστεί η επιλογή Έλεγχος για ανάκληση πιστοποιητικών από την κατασκευάστρια εταιρεία (Check for Publisher's Certificate Revocation) στο Internet Explorer. Δεν θα έχετε τη δυνατότητα να συνδεθείτε στον εξυπηρετητή για να βεβαιωθείτε ότι το πιστοποιητικό δεν έχει ανακληθεί. Για να αποφύγετε την εμφάνιση αυτού του μηνύματος, επιλέξτε Επιλογές Internet (Internet Options) > Για προχωρημένους (Advanced) > Ασφάλεια (Security) και αποεπιλέξτε το τετραγωνίδιο Έλεγχος για ανάκληση πιστοποιητικών από την κατασκευάστρια εταιρεία (Check for Publisher's Certificate Revocation).

  12. Αργεί πολύ η προβολή της επιφάνειας εργασίας του Host On-Demand;

    Αν έχουν οριστεί 20 ή περισσότερες συνεδρίες, ενδέχεται να καθυστερεί μερικές φορές η εμφάνιση της επιφάνειας εργασίας του Host On-Demand. Αυτό το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται στο χρόνο που απαιτείται για την επεξεργασία του μεγάλου αριθμού συνεδριών. Για να αποφεύγετε αυτή την καθυστέρηση όταν χρησιμοποιείτε το βασιζόμενο σε HTML μοντέλο, δοκιμάστε τα ακόλουθα βήματα:

    1. Χωρίστε τις συνεδρίες που χρησιμοποιούνται συχνά σε μικρότερες ομάδες και δημιουργήστε ένα χωριστό αρχείο HTML για κάθε ομάδα, ανάλογα με τις απαιτήσεις των χρηστών. Έτσι μειώνεται σημαντικά ο χρόνος που απαιτείται για τη φόρτωση. Αν δεν είναι δυνατό να χωρίσετε τις συνεδρίες σε ομάδες, καθώς όλοι οι χρήστες πρέπει να έχουν πρόσβαση σε όλες τις συνεδρίες, εκτελέστε το ακόλουθο βήμα.
    2. Ομαδοποιήστε τις κυριότερες συνεδρίες σε ένα αρχείο HTML, προσθέτοντας μία ή δύο επιπλέον συνεδρίες χωρίς να καθορίσετε το κεντρικό σύστημα προορισμού στις ιδιότητές τους. Έτσι επιτρέπετε σε μεμονωμένους χρήστες να καθορίσουν το κεντρικό σύστημα προορισμού στις ιδιότητες της συνεδρίας. Με τη μέθοδο αυτή, το Host On-Demand θυμάται της ιδιότητες της συνεδρίας, αλλά ο χρήστης μπορεί να τις αλλάξει όποτε χρειαστεί.

  13. Δεν μπορείτε να πληκτρολογήσετε τον κωδικό πρόσβασης κατά την εκκίνηση της επιφάνειας εργασίας του Host On-Demand;

    Αν δεν μπορείτε να πληκτρολογήσετε τον κωδικό πρόσβασης κατά την εκκίνηση της επιφάνειας εργασίας του Host On-Demand από πρόγραμμα πλοήγησης Netscape βασιζόμενο στο Mozilla, αναβαθμίστε την έκδοση του JRE.

  14. Περιμένετε πολλή ώρα για τη μεταφόρτωση του πελάτη τοπικής αποθήκευσης σε σύστημα OS/2;

    Όταν χρησιμοποιείτε τον πελάτη τοπικής αποθήκευσης σε σύστημα OS/2 με το Netscape Communicator V4.61, θα πρέπει να περιμένετε μέχρι να εμφανιστεί το μήνυμα που αναφέρει ότι η μεταφόρτωση ολοκληρώθηκε πριν επανεκκινήσετε το πρόγραμμα πλοήγησης. Μπορεί να περάσουν αρκετά λεπτά μέχρι να εμφανιστεί αυτό το μήνυμα, αλλά με τον τρόπο αυτό θα ολοκληρωθούν πλήρως οι τυχόν αναβαθμίσεις του λογισμικού πελάτη τοπικής αποθήκευσης.

  15. Οι συνεδρίες δεν εμφανίζονται κατά την εκκίνηση της επιφάνειας εργασίας του Host On-Demand;

    Αν χρησιμοποιείτε το Windows Terminal Server ή/και χαμηλή ανάλυση οθόνης, μπορεί να εμφανιστεί στην κονσόλα Java εξαίρεση NullPointerException από το αρχείο κλάσης WVolatileImage. Όταν συμβεί αυτό, δεν εμφανίζονται οι ρυθμισμένες συνεδρίες στους χρήστες. Μπορείτε να αποφύγετε αυτό το πρόβλημα καθορίζοντας υψηλότερη ανάλυση οθόνης ή χρησιμοποιώντας την πρόσθετη λειτουργία (plug-in) 1.4 της IBM. Αν η σελίδα HTML έχει δημιουργηθεί για το μοντέλο που βασίζεται στη χρήση του εξυπηρετητή ρυθμίσεων, η προσθήκη της παραμέτρου <PARAM NAME=Bookmarking VALUE=false> μπορεί επίσης να βοηθήσει στην αποφυγή του προβλήματος.

  16. Εμφανίστηκε μήνυμα σφάλματος κατά τη χρήση της Διαχείρισης συνόλων χαρακτηριστικών χρήστη σε πρόγραμμα πλοήγησης Netscape με τοπικά εγκατεστημένο λογισμικό πελάτη;

    Αν εμφανιστεί το ακόλουθο μήνυμα σφάλματος όταν χρησιμοποιείτε τη Διαχείριση συνόλων χαρακτηριστικών (User Profile Manager) σε πρόγραμμα πλοήγησης Netscape και ενεργοποιείτε τον τοπικά εγκατεστημένο πελάτη Host On-Demand από το μενού Έναρξη (Start):

    Δεν εντοπίστηκε το αρχείο C:\hostondemand\HOD_el.html (ή κάποιο συστατικό του). Βεβαιωθείτε ότι η διαδρομή
    και το όνομα του αρχείου είναι σωστά και ότι είναι διαθέσιμες όλες οι απαραίτητες βιβλιοθήκες.
    πατήστε OK και ο τοπικά εγκατεστημένος πελάτης θα φορτωθεί στο πρόγραμμα πλοήγησης.

  17. Προκαλεί η επανειλημμένη σύνδεση και αποσύνδεση πελατών Host On-Demand με χρήση του Netscape τη δυσλειτουργία των πελατών Host On-Demand;

    Η επανειλημμένη σύνδεση και αποσύνδεση οποιασδήποτε από τις λειτουργίες πελάτη του Host On-Demand χωρίς προηγούμενη επανεκκίνηση του Netscape μπορεί να προκαλέσει την αφαίρεση από τον κατάλογο τοπικής αποθήκευσης (cache) του Netscape αρχείων που είναι απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία των πελατών Host On-Demand. Το πρόγραμμα πλοήγησης αφαιρεί τα αρχεία για να μειώσει το μέγεθος του καταλόγου τοπικής αποθήκευσης. Συνιστάται να επανεκκινήσετε το Netscape αφού αποσυνδεθείτε και πριν συνδεθείτε σε οποιονδήποτε πελάτη Host On-Demand για να αποφύγετε τυχόν προβλήματα με τη λειτουργία του.

  18. Εκτελείτε πολλές ταυτόχρονες συνεδρίες εξομοίωσης χρησιμοποιώντας το Netscape στα Windows 98;

    Στο περιβάλλον αυτό, μπορείτε να ενεργοποιήσετε το πολύ 10 έως 12 συνεδρίες του Host On-Demand.

  19. Αντιμετωπίζετε προβλήματα με την αποθήκευση αλλαγών στις ρυθμίσεις μιας συνεδρίας;

    Για να αποθηκεύσετε τις ρυθμίσεις μιας συνεδρίας του Host On-Demand, όπως οι διαστάσεις και τα χρώματα της οθόνης, χρησιμοποιήστε έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

  20. Εμφανίστηκε το μήνυμα LOG0001;
    1. Η εμφάνιση ενός μηνύματος LOG0001 μπορεί να οφείλεται σε ένα πρόβλημα στο σύστημα πελάτη. Ελέγξτε αν αναφέρονται σφάλματα ή εξαιρέσεις Java στην Κονσόλα Java, σφάλματα TCP/IP στην επικοινωνία με το σύστημα της Διαχείρισης υπηρεσιών ή σφάλματα που οφείλονται στην ταυτόχρονη παρουσία λογισμικού πελάτη τοπικής αποθήκευσης και λογισμικού πελάτη μεταφόρτωσης στο σταθμό εργασίας. Χρησιμοποιήστε το αρχείο HODRemove.html για να αφαιρέσετε τον πελάτη τοπικής αποθήκευσης.
    2. Η εμφάνιση ενός μηνύματος LOG0001 μπορεί επίσης να οφείλεται σε ένα πρόβλημα στο σύστημα της Διαχείρισης υπηρεσιών του Host On-Demand. Ελέγξτε αν προέκυψε μη κανονική λήξη της λειτουργίας του συστήματος, ατέρμονας βρόχος, "κρέμασμα" λειτουργιών, μη κανονική λήξη λειτουργιών Java κλπ. Ελέγξτε τα μηνύματα σφάλματος στο αρχείο NCoDServices.RAS.TXT.
    3. Αν δεν υπάρχουν μηνύματα και ο σταθμός εργασίας πελάτη συνδέεται σωστά, ελέγξτε αν είναι ενεργές οι θύρες του εξυπηρετητή διαδικτύου, της Διαχείρισης υπηρεσιών του Host On-Demand και του εξυπηρετητή Telnet (και ιδιαίτερα η θύρα 8999). Ανατρέξτε στην ακόλουθη ενότητα για πληροφορίες σχετικά με τη θύρα.
  21. Απέτυχε η έναρξη της συνεδρίας SSH FTP ή VT;

    Αν αποτυγχάνει η έναρξη της συνεδρίας SSH FTP ή VT και εμφανίζεται το μήνυμα java.lang.IllegalStateException: zip file closed, αναβαθμίστε το JRE. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να απενεργοποιήσετε τη λειτουργία τοπικής αποθήκευσης (caching) από τον πίνακα ελέγχου της πρόσθετης λειτουργίας Java (Java plug-in's Control Panel).

  22. Αντιμετωπίζετε προβλήματα εξαιτίας της μερικής επικάλυψης ενός παραθύρου συνεδρίας από το εικονικό πληκτρολόγιο IME (DBCS);

    Αν το εικονικό πληκτρολόγιο IME επικαλύπτει το παράθυρο μιας συνεδρίας του Host On-Demand, μπορεί να έχετε λανθασμένα αποτελέσματα όταν πατήσετε με το ποντίκι στο εικονικό πληκτρολόγιο.

  23. Αποσυνδεθήκατε από το HODAdmin εξαιτίας της αλλαγής των διαστάσεων του παραθύρου του Netscape 4.x σε σύστημα πελάτη Linux;

    Όταν χρησιμοποιείτε το Netscape 4.x σε σύστημα πελάτη Linux, μπορεί να μην έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε τις διαστάσεις του παραθύρου του Βοηθήματος διαχείρισης (HODAdmin) κατά τη ρύθμιση του Host On-Demand. Αν αλλάξετε τις διαστάσεις του παραθύρου, μπορεί είτε να αποσυνδεθείτε από τον εξυπηρετητή Host On-Demand είτε να εμφανιστεί το ακόλουθο μήνυμα στο παράθυρο του προγράμματος πλοήγησης:

    Your browser does not have JavaScript support or the support is not enabled.
    Συνιστάται να δοκιμάσετε την αναβάθμιση του προγράμματος πλοήγησής σας σε κάποια νεότερη έκδοση.

  24. Εμφανίζονται εξαιρέσεις στην κονσόλα Java μετά την ανανέωση της οθόνης στο Netscape 6;

    Κατά την επαναφόρτωση μιας συνεδρίας με ανανέωση της οθόνης του προγράμματος πλοήγησης ή με χρήση της επιλογής Action > Refresh στο Netscape 6, θα εμφανιστούν οι ακόλουθες εξαιρέσεις στην κονσόλα Java. Μπορείτε να αγνοήσετε τις εξαιρέσεις αυτές.

    Exception occurred during event dispatching:
    java.lang.NullPointerException: null pData
        at sun.awt.windows.WInputMethod.handleNativeIMEEvent(Native Method)
        at sun.awt.windows.WInputMethod.dispatchEvent(Unknown Source)
        at sun.awt.im.InputContext.dispatchEvent(Unknown Source)
        at sun.awt.im.InputMethodContext.dispatchEvent(Unknown Source)
        at java.awt.Component.dispatchEventImpl(Unknown Source)
        at java.awt.Container.dispatchEventImpl(Unknown Source)
        at java.awt.Component.dispatchEvent(Unknown Source)
        at java.awt.EventQueue.dispatchEvent(Unknown Source)
        at java.awt.EventDispatchThread.pumpOneEvent(Unknown Source)
        at java.awt.EventDispatchThread.pumpEvents(Unknown Source)
        at java.awt.EventDispatchThread.run(Unknown Source) 
  25. Δεν λειτουργεί πια το Host On-Demand μετά την εγκατάσταση του WebSphere Studio Application Developer - Integrated Edition;

    Κατά την εγκατάσταση του WebSphere Studio Application Developer - Integrated Edition (WSAD-IE) (πρώην VisualAge(R) for Java), το WSAD-IE τροποποιεί τη μεταβλητή CLASSPATH του συστήματος ώστε να περιλαμβάνει το J2EE Connector του Host On-Demand. Αυτό το Connector περιέχει μια έκδοση του κώδικα του Host On-Demand που είναι κοινός για όλους τους πελάτες Host On-Demand. Στο Netscape 4.x και στο Internet Explorer 5.x, το πρόγραμμα πλοήγησης φορτώνει πάντα τις κλάσεις Java από τη μεταβλητή CLASSPATH του συστήματος, πριν τις φορτώσει από το δίκτυο. Αυτό σημαίνει ότι, όταν έχει εγκατασταθεί το WSAD-IE, το πρόγραμμα πλοήγησης φορτώνει μερικές κλάσεις από το Connector πριν φορτώσει τη σωστή έκδοση της κλάσης από το δίκτυο.

    Κατά την εγκατάσταση του WSAD-IE, η μεταβλητή CLASSPATH των Windows τροποποιείται ώστε να περιλαμβάνει τους ακόλουθους καταλόγους:

    x:\IBM Connectors\class
    x:\IBMVJava\eab\runtime30 

    Οι κατάλογοι αυτοί περιέχουν αρχεία .jar με κλάσεις που προκαλούν διενέξεις με κλάσεις του Host On-Demand. Οι περισσότεροι χρήστες δεν χρειάζονται αυτούς τους καταλόγους στη μεταβλητή CLASSPATH γιατί χρησιμοποιούνται μόνο για εφαρμογές Java οι οποίες χρησιμοποιούν τα Connectors του WSAD-IE για το Host On-Demand.

    Αν το Host On-Demand δεν λειτουργεί μετά την εγκατάσταση του WSAD-IE, δοκιμάστε ένα από τα εξής:

  26. Αποτυγχάνει η κοινή χρήση του πελάτη τοπικής αποθήκευσης όταν χρησιμοποιούνται χαρακτήρες DBCS στην παράμετρο HTML SharedCachedDirectory;

    Οι εκδόσεις V7, V8 και V9 του Host On-Demand με Internet Explorer και Java 1 υποστηρίζουν την κοινή χρήση του πελάτη τοπικής αποθήκευσης μεταξύ χρηστών που χρησιμοποιούν τον ίδιο υπολογιστή Windows. Στο Host On-Demand V8 και V9, η υποστήριξη αυτή λειτουργεί επίσης για προγράμματα πλοήγησης που υποστηρίζουν τη Java 2.

    Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την παράμετρο HTML SharedCachedDirectory για να καθορίσετε έναν κατάλογο εγκατάστασης για τον κοινόχρηστο πελάτη τοπικής αποθήκευσης. Δεν μπορείτε, όμως, να καθορίσετε κατάλογο που περιέχει χαρακτήρες DBCS. Οι χαρακτήρες DBCS δεν υποστηρίζονται σε καταλόγους του κοινόχρηστου πελάτη τοπικής αποθήκευσης. Ως αποτέλεσμα, ο πελάτης τοπικής αποθήκευσης δεν θα αντιμετωπίζεται ως κοινόχρηστος. Χρησιμοποιήστε χαρακτήρες Latin-1.

  27. Εμφανίζεται μια γκρίζα οθόνη όταν επιλέξετε τη λειτουργία Χρήστες/Ομάδες στο παράθυρο του Βοηθήματος διαχείρισης με τοπική αποθήκευση λογισμικού;

    Όταν χρησιμοποιείτε τον πελάτη διαχείρισης με τοπική αποθήκευση λογισμικού και δυνατότητα έναρξης συνεδρίας (HODAdminCachedFull), μπορεί να εμφανιστεί μια γκρίζα οθόνη όταν επιλέξετε τη λειτουργία Χρήστες/Ομάδες. Αν συμβεί αυτό, εγκαταστήστε την πιο πρόσφατη αναβάθμιση της πρόσθετης λειτουργίας (plug-in) Java 2.

  28. Ελέγξατε αν η θύρα είναι ανοιχτή;

    Χρησιμοποιήστε την εντολή Telnet ή Netstat για να διαπιστώσετε αν είναι δυνατή η πρόσβαση σε μια θύρα (port). Κάντε τα εξής:

    1. Πληκτρολογήστε Netstat -a σε μια γραμμή εντολών για να ελέγξετε αν οι θύρες είναι ενεργές. Αν δεν είναι, ανατρέξτε στην τεκμηρίωση του λειτουργικού συστήματος για πληροφορίες σχετικά με την ενεργοποίηση θυρών.
    2. Ελέγξτε αν υπάρχουν μηνύματα στο αρχείο καταγραφής μηνυμάτων και ιχνηλασίας του Host On-Demand NCoDServices.RAS.txt, το οποίο βρίσκεται στον κατάλογο \private.
    3. Ελέγξτε αν μια θύρα προς τη Διαχείριση υπηρεσιών ή μέσω του τείχους ασφαλείας είναι ενεργή. Για οδηγίες σχετικά με την εκτέλεση της λειτουργίας Telnet σε άλλα λειτουργικά συστήματα, ανατρέξτε στην τεκμηρίωση του λειτουργικού συστήματος. Για παράδειγμα, στα Windows NT, χρησιμοποιήστε τη λειτουργία Telnet στο σταθμό εργασίας Windows ως εξής:
      1. Επιλέξτε Έναρξη (Start) > Εκτέλεση (Run).
      2. Πληκτρολογήστε telnet και πατήστε OK.
      3. Επιλέξτε Σύνδεση (Connect) > Απομακρυσμένο σύστημα (Remote system) από τη γραμμή μενού του παραθύρου Telnet.
      4. Στο πεδίο Όνομα κεντρικού υπολογιστή (Host Name) του παραθύρου Σύνδεση (Connect), πληκτρολογήστε το όνομα του συστήματος με το οποίο θέλετε να συνδεθείτε.
      5. Πληκτρολογήστε 8999 (ή τον αριθμό μιας άλλης θύρας, ανάλογα με το πρόβλημα) στο πεδίο Θύρα (Port) του παραθύρου Σύνδεση (Connect).
      6. Αφήστε την προεπιλεγμένη τιμή για το πεδίο Τερματικό (TermType).
      7. Πατήστε Σύνδεση (Connect).
      8. Αν δεν εμφανιστούν μηνύματα, η θύρα είναι ανοικτή. Αν εμφανιστεί το μήνυμα "Δεν ήταν δυνατή η σύνδεση με το 'Σύστημα'" (Connect failed with 'Host name'), τότε η θύρα δεν είναι ενεργή. Αφού δοκιμάσετε έτσι όλες τις θύρες, θυμηθείτε να αποσυνδεθείτε επιλέγοντας Σύνδεση (Connect) > Αποσύνδεση (Disconnect) από το μενού του παραθύρου Telnet.

  29. Εκτελέσατε ιχνηλασία για την περίπτωση που θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης του IBM Host On-Demand;
  30. Αν πρέπει να καλέσετε την ομάδα υποστήριξης του IBM Host On-Demand, μπορείτε να δημιουργήσετε αρχεία ιχνηλασίας τα οποία θα βοηθήσουν στον προσδιορισμό της αιτίας του προβλήματός σας. Για περισσότερες πληροφορίες, πατήστε εδώ.

Κορυφή σελίδας Πίνακας περιεχομένων