Οδηγός επίλυσης προβλημάτων

Πίνακας περιεχομένων

Επίλυση προβλημάτων με το IBM Global Security Toolkit (GSKit)

Αν, κατά την εγκατάσταση του Host On-Demand, εμφανιστεί ένα παράθυρο που σας πληροφορεί ότι απέτυχε η εγκατάσταση του GSKit, κάντε τα εξής:

  1. Αν κάνετε εγκατάσταση σε σύστημα AIX ή Linux, ανατρέξτε στην ενότητα Απαιτούμενα στοιχεία για τον εξυπηρετητή του οδηγού Σχεδιασμός, εγκατάσταση και ρύθμιση του Host On-Demand για να βεβαιωθείτε ότι πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις.
  2. Εντοπίστε το αρχείο hodinstall_gskx.err (όπου x είναι το επίπεδο του GSKit που εγκαθίσταται) στον κατάλογο temp του συστήματος προορισμού.
  3. Ανοίξτε το αρχείο για να δείτε τα μηνύματα σφάλματος που σχετίζονται με την αποτυχία της εγκατάστασης του GSKit.
  4. Κάντε τα εξής για να αναζητήσετε τεχνικές σημειώσεις (technotes) στη σελίδα υποστήριξης του Host On-Demand, στη διεύθυνση http://www.ibm.com/software/webservers/hostondemand/support.html:
    1. Καταχωρήστε την κατάλληλη λέξη-κλειδί στο πεδίο.
    2. Επιλέξτε το τετραγωνίδιο δίπλα στην ένδειξη 'Solve a problem' για να περιορίσετε τον αριθμό των αποτελεσμάτων.
    3. Πατήστε Submit.
  5. Αν εφαρμόσετε κάποια λύση, δοκιμάστε να εγκαταστήσετε ξανά τον εξυπηρετητή Host On-Demand για να δείτε αν εξακολουθεί να εμφανίζεται το μήνυμα σφάλματος.
  6. Αν δεν μπορείτε να επιλύσετε το πρόβλημα, καλέστε την υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης της IBM.

Κορυφή σελίδας Πίνακας περιεχομένων