Οδηγός επίλυσης προβλημάτων

Πίνακας περιεχομένων

Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων με το Βοήθημα καταλόγου

  1. Το πρόβλημα προέκυψε κατά τη χρήση του Βοηθήματος καταλόγου σε πλατφόρμα Novell;

  1. Το πρόβλημα προέκυψε κατά τη χρήση του Βοηθήματος καταλόγου σε πλατφόρμα Novell;

    Αν χρησιμοποιείτε το Βοήθημα καταλόγου σε πλατφόρμα Novell και ακολουθείτε τις οδηγίες στην ενότητα Χρήση του Βοηθήματος καταλόγου της ηλεκτρονικής βοήθειας, κάντε τα εξής:

    1. Αντιγράψτε όλα τα αρχεία XML και τα αρχεία συνεδριών του Βοηθήματος καταλόγου στον κατάλογο <κατάλογος εγκατάστασης>\lib\samples\DirUtilCommandFiles, όπου <κατάλογος εγκατάστασης> είναι ο προεπιλεγμένος κατάλογος εγκατάστασης. Αν τα αρχεία XML προσθέτουν συνεδρίες, βεβαιωθείτε ότι τα ονόματα των αρχείων είναι απόλυτα και όχι σχετικά.
    2. Αντιγράψτε το αρχείο DirUtil-Novel.ncf από τον προεπιλεγμένο κατάλογο στον κατάλογο SYS: \SYSTEM.
    3. Ενεργοποιήστε το Βοήθημα καταλόγου με την ακόλουθη εντολή:
      DirUtil-xxx όνομα_αρχείου.xml admin κωδικός_πρόσβασης [όνομα_συστήματος] [θύρα] [CON | FILE] 
      όπου όνομα_αρχείου.xml είναι το αρχείο που περιέχει τα στοιχεία XML για τη διαχείριση χρηστών, ομάδων και συνεδριών. Το αρχείο κειμένου πρέπει να έχει την προέκταση .xml και να είναι έγκυρο αρχείο XML. Επίσης, πρέπει να καθορίζεται η πλήρης διαδρομή του.

Κορυφή σελίδας Πίνακας περιεχομένων