Οδηγός επίλυσης προβλημάτων

Πίνακας περιεχομένων

Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων με το σύστημα IBM eServer zSeries

  1. Μελετήστε τα προτεινόμενα βήματα επίλυσης προβλημάτων στο Program Directory.
  2. Μελετήστε τις πληροφορίες σχετικά με τα συστήματα zSeries στον οδηγό Σχεδιασμός, εγκατάσταση και ρύθμιση του Host On-Demand.
  3. Βεβαιωθείτε ότι το βασικό προϊόν εγκαταστάθηκε με το SMP/E.
  4. Βεβαιωθείτε ότι έχουν εφαρμοστεί τα πακέτα ενημέρωσης κώδικα (PTF) ή τα πακέτα επιδιορθώσεων (APAR).
  5. Εξετάστε τις πληροφορίες ++HOLD.
  6. Ελέγξτε αν υπάρχουν εισαγωγικά στο αρχείο shell script.
  7. Ελέγξτε το επίπεδο της Java.
  8. Ελέγξτε τις τιμές PATH και LIBPATH.
  9. Ελέγξτε αν έχουν καταγραφεί μηνύματα σφάλματος.
  10. Βεβαιωθείτε ότι έχετε μεταφέρει σωστά τα αρχεία του Οδηγού υλοποίησης του Host On-Demand στο σύστημα zSeries.
  11. Ελέγξτε το αρχείο httpd.conf κατά την αναβάθμιση του Host On-Demand.
  12. Βεβαιωθείτε ότι είναι ανοιχτή η θύρα του ενδιάμεσου εξυπηρετητή OS/400.
  13. Εμφανίζεται μήνυμα σφάλματος κατά τη μετάβαση από προηγούμενη έκδοση του Host On-Demand;
  14. Αντιμετωπίζετε προβλήματα με την εκτύπωση δεδομένων στον εξυπηρετητή zSeries;
  15. Συμπιέστε τα αρχεία που θα στείλετε στην IBM.

  1. Μελετήστε τα προτεινόμενα βήματα επίλυσης προβλημάτων στο Program Directory.

    Το Program Directory βρίσκεται στο Host On-Demand Information Center, στην ενότητα 'Books'.

    Σημείωση: Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επίλυση προβλημάτων, ανατρέξτε στην ενότητα Hints and Tips του Program Directory.
  2. Μελετήστε τις πληροφορίες σχετικά με τα συστήματα zSeries στον οδηγό Σχεδιασμός, εγκατάσταση και ρύθμιση του Host On-Demand.

    Ανατρέξτε στην ενότητα Ρύθμιση του Host On-Demand σε σύστημα zSeries του οδηγού Σχεδιασμός, εγκατάσταση και ρύθμιση του Host On-Demand για πληροφορίες σχετικά με θέματα όπως η χρήση της μικροεφαρμογής εξυπηρετητή ρυθμίσεων και η ρύθμιση χωριστών καταλόγων private και δημοσίευσης με δυνατότητα ανάγνωσης/εγγραφής σε συστήματα zSeries.

  3. Βεβαιωθείτε ότι το βασικό προϊόν εγκαταστάθηκε με το SMP/E.

    Αφού βεβαιωθείτε ότι το προϊόν εγκαταστάθηκε με το SMP/E, βεβαιωθείτε ότι έχει εκτελεστεί το κατάλληλο σενάριο hod80mvs.sh για τη δημιουργία της δομής καταλόγων. Μεταφέρετε τα αρχεία στη δομή καταλόγων.

  4. Βεβαιωθείτε ότι έχουν εφαρμοστεί τα πακέτα ενημέρωσης κώδικα (PTF) ή τα πακέτα επιδιορθώσεων (APAR).

  5. Εξετάστε τις πληροφορίες ++HOLD.

    Αν έχετε πρόσφατα εφαρμόσει μια ενημέρωση κώδικα, εξετάστε τις πληροφορίες ++HOLD για την ενημέρωση αυτή.

  6. Ελέγξτε αν υπάρχουν εισαγωγικά στο αρχείο shell script.

    Ελέγξτε τα αρχεία shell script για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν εισαγωγικά (") σε καμία από τις προτάσεις διαδρομής.

  7. Ελέγξτε το επίπεδο της Java.

    Χρησιμοποιήστε την εντολή java -fullversion για να ελέγξετε το επίπεδο της Java. Στη συνέχεια, βεβαιωθείτε ότι είναι το σωστό επίπεδο με βάση τις πληροφορίες του Program Directory.

  8. Ελέγξτε τιμές των μεταβλητών PATH, LIBPATH και CLASSPATH.

    Βεβαιωθείτε ότι οι μεταβλητές περιβάλλοντος έχουν τροποποιηθεί για τη Java.

    1. Για τη μεταβλητή PATH, χρησιμοποιήστε την τιμή: echo 'PATH='$PATH
    2. Για τη μεταβλητή LIBPATH, χρησιμοποιήστε την τιμή: echo 'LIBPATH='$LIBPATH
    3. Αν χρησιμοποιείτε τη Java 1.1.8, βεβαιωθείτε επίσης ότι έχει οριστεί η μεταβλητή CLASSPATH.

  9. Ελέγξτε αν έχουν καταγραφεί μηνύματα σφάλματος.
    1. Ελέγξτε το αρχείο NCoDServices.RAS.txt για σφάλματα με τη Διαχείριση υπηρεσιών. Μπορείτε να βρείτε αυτό το αρχείο στον κατάλογο /private. Η Υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης της IBM μπορεί να σας ζητήσει τα αποτελέσματα μιας ιχνηλασίας (trace) της Διαχείρισης υπηρεσιών. Μπορείτε να ξεκινήσετε και να τερματίσετε μια ιχνηλασία της Διαχείρισης υπηρεσιών ή να επιλέξετε την προβολή των αποτελεσμάτων της επιλέγοντας Υπηρεσίες στο Βοήθημα διαχείρισης του Host On-Demand. Ανατρέξτε στην ενότητα Ινχηλασία της Διαχείρισης υπηρεσιών για περισσότερες πληροφορίες. Με την ενεργοποίηση της ιχνηλασίας αυτής θα καταγράφονται πρόσθετες πληροφορίες εντοπισμού σφαλμάτων στο αρχείο NCoDServices.RAS.txt. Το αρχείο αυτό βρίσκεται στον κατάλογο ...\hod\hostondemand\private directory. Δημιουργείται εκ νέου κάθε φορά που ενεργοποιείτε το Host On-Demand. Πρόκειται για ένα αρχείο ASCII το οποίο πρέπει να σταλεί σε δυαδική μορφή μέσω FTP στο σύστημα της Υπηρεσίας τεχνικής υποστήριξης της IBM, ώστε να αποφευχθεί η αλλοίωση των περιεχομένων του.
    2. Ελέγξτε τα αρχεία STDERR και STDOUT αν αντιμετωπίζετε προβλήματα κατά την έναρξη ή την εκτέλεση της Διαχείρισης υπηρεσιών.
    3. Αν το πρόβλημα παρουσιάζεται κατά την έναρξη της Διαχείρισης υπηρεσιών, τότε ανοίξτε το αρχείο ServiceManager.sh και αλλάξτε την εκτελούμενη εντολή Java. Τοποθετήστε το χαρακτήρα # μπροστά από την εκτελούμενη εντολή Java και αφαιρέστε το χαρακτήρα # που εμφανίζεται δίπλα στην εντολή Java που ακολουθεί το σχόλιο. Η εντολή αυτή χρησιμοποιείται για τον εντοπισμό προβλημάτων και τα αποτελέσματά της αποθηκεύονται στο αρχείο HOD.stdout, στον κατάλογο ...\HOD\private\. Αποθηκεύστε αντίγραφα των αρχείων NCoDServices.RAS.txt, HODstd, STDERR και STDOUT files.
  10. Βεβαιωθείτε ότι έχετε μεταφέρει σωστά τα αρχεία του Οδηγού υλοποίησης του Host On-Demand στο σύστημα zSeries.
    1. Χρησιμοποιήστε το βοήθημα DWunzip για την εγκατάσταση αυτών των αρχείων. Το DWunzip χρησιμοποιεί το αρχείο ZIP που δημιουργεί ο Οδηγός υλοποίησης. Το DWunzip θα αποσυμπιέσει τα αρχεία στους σωστούς καταλόγους και με τα σωστά δικαιώματα. Θα πρέπει να μεταφέρετε το αρχείο ZIP σε δυαδική μορφή στο κεντρικό σύστημα μέσω FTP.
    2. Βεβαιωθείτε ότι έχουν οριστεί τα κατάλληλα δικαιώματα (755) στο αρχείο shell script DWunzip-S390.
    3. Μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι τα αρχεία του Οδηγού υλοποίησης έχουν εγκατασταθεί σωστά ελέγχοντας τα εξής:
      1. Τα αρχεία HTML που δημιουργήσατε με τον Οδηγό υλοποίησης πρέπει να βρίσκονται στον κατάλογο δημοσίευσης (../hostondemand/HOD) ή στον εναλλακτικό κατάλογο δημοσίευσης με δυνατότητα ανάγνωσης/εγγραφής. Στο όνομά τους πρέπει να έχει προστεθεί η προέκταση .ascii.
      2. Τα άλλα αρχεία πρέπει να βρίσκονται στον κατάλογο ../HOD/HODData/όνομα_html με τιμή δικαιωμάτων 755, όπου όνομα_html είναι το όνομα του αρχείου HTML.
      3. Όλα τα αρχεία TXT που αναφέρονται πρέπει να έχουν την προέκταση .ascii και να βρίσκονται στον κατάλογο ../HOD/HODData/όνομα_html, όπου όνομα_html είναι το όνομα του αρχείου HTML.
  11. Ελέγξτε το αρχείο httpd.conf κατά την αναβάθμιση του Host On-Demand.

    Κατά την αναβάθμιση του Host On-Demand από την Έκδοση 5,6 ή 7, θυμηθείτε να τροποποιήσετε το αρχείο httpd.conf αλλάζοντας τις οδηγίες Pass για τα αρχεία PROPS, PROPERTIES και JS. Στα ονόματα αυτών των αρχείων πρέπει να προστεθεί η προέκταση .ascii. Αν δεν αλλάξετε αυτές τις οδηγίες Pass, δεν θα είναι δυνατή η μεταφόρτωση λογισμικού πελάτη, καθώς τα αντίστοιχα αρχεία δεν θα εντοπίζονται στον εξυπηρετητή. Ανατρέξτε στο Program Directory για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το θέμα.

  12. Βεβαιωθείτε ότι είναι ανοιχτή η θύρα του ενδιάμεσου εξυπηρετητή OS/400.

    Αν δεν θέλετε να ανοίγει η θύρα της υπηρεσίας ενδιάμεσου εξυπηρετητή OS/400 (OS/400 Proxy Server) στη Διαχείριση υπηρεσιών στο OS/390, μπορείτε να την απενεργοποιήσετε στο Βοήθημα διαχείρισης του Host On-Demand κάνοντας τα εξής:

    1. Επιλέξτε Ενδιάμεσος εξυπηρετητής OS/400 στο αριστερό πλαίσιο του Βοηθήματος διαχείρισης.
    2. Επιλέξτε το κουμπί Όχι.
    3. Πατήστε Εφαρμογή.
    4. Κλείστε και επανεκκινήστε τη Διαχείριση υπηρεσιών για να εφαρμοστεί η αλλαγή.
    Όταν ολοκληρώσετε αυτά τα βήματα, η θύρα 3470 δεν θα ανοίγει πλέον.
  13. Εμφανίζεται μήνυμα σφάλματος κατά τη μετάβαση από προηγούμενη έκδοση του Host On-Demand;

    Αν εκτελείτε μετάβαση από το Host On-Demand V6 ή προγενέστερη έκδοση, μπορεί να εμφανιστεί το ακόλουθο μήνυμα σφάλματος κατά την έναρξη της Διαχείρισης υπηρεσιών:

    Σφάλμα - Λανθασμένη διαδρομή εγκατάστασης. Δεν ενεργοποιήθηκε το NCServiceManager

    Για να μην εμφανίζεται αυτό το μήνυμα, μεταφέρετε το αρχείο NSMprop στον κατάλογο /private.

  14. Αντιμετωπίζετε προβλήματα με την εκτύπωση δεδομένων στον εξυπηρετητή zSeries;

    Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα εκτύπωσης στο σύστημα zSeries, μεταβείτε στη Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων εκτύπωσης στο σύστημα 3270.

  15. Συμπιέστε τα αρχεία που θα στείλετε στην IBM.

    Η Υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης της IBM μπορεί να σας ζητήσει ένα συμπιεσμένο αντίγραφο του καταλόγου private. Για να συμπιέσετε τα περιεχόμενα του καταλόγου, μεταβείτε στον κατάλογο /private και εκτελέστε την ακόλουθη εντολή:

    pax -wzvf /tmp/private.pax.Z * 

    Μπορείτε να στείλετε το αρχείο που θα δημιουργηθεί στην Υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης της IBM.

Κορυφή σελίδας Πίνακας περιεχομένων