Αν ακολουθήσατε τις προτεινόμενες διαδικασίες για το είδος του προγράμματος
πλοήγησης που χρησιμοποιείτε και καταλήξατε στο συμπέρασμα ότι χρειάζεστε
βοήθεια από την ΙΒΜ για την επίλυση του προβλήματός σας,
τότε συμπληρώστε την ακόλουθη λίστα. Η λίστα αυτή χρησιμοποιείται για τη συγκέντρωση των πληροφοριών που μπορεί να
σας ζητήσει το Κέντρο Υποστήριξης της IBM ώστε να μπορέσει να σας βοηθήσει στη
διάγνωση του προβλήματος που αντιμετωπίζετε. Μπορείτε να εκτυπώσετε ένα
αντίγραφο αυτής της λίστας και στη συνέχεια να συμπληρώσετε τα κενά, πριν
επικοινωνήσετε με την τεχνική υποστήριξη της IBM.
- Περίληψη προβλήματος:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
- Εκδοχή, έκδοση και επίπεδο ενημέρωσης κώδικα του Host On-Demand: ______________________________________.
Για να εντοπίσετε την εκδοχή, την έκδοση και το επίπεδο ενημέρωσης κώδικα του Host On-Demand,
επιλέξτε Βοήθεια > Πληροφορίες για το Host On-Demand από το παράθυρο της συνεδρίας. Εμφανίζεται το παράθυρο Πληροφορίες για το Host On-Demand. Εξετάστε
τον αριθμό που εμφανίζεται στο κάτω μέρος του παραθύρου. Ο αριθμός έχει τη μορφή
0.0.0-B00000000
και καθορίζει την εκδοχή, την έκδοση και το επίπεδο
ενημέρωσης κώδικα. Για παράδειγμα, μπορεί να εμφανίζεται ο αριθμός 6.0.3-B20000814, όπου:
- 6 είναι ο αριθμός εκδοχής (Version).
- 0 είναι ο αριθμός έκδοσης (Release).
- 3 είναι το επίπεδο ενημέρωσης κώδικα (Manufacturing Refresh Level).
- Αν χρησιμοποιείτε τον Πελάτη διαχείρισης (Administration Client) του Host
On-Demand, το λογισμικό πελάτη βρίσκεται στον ίδιο υπολογιστή με τη Διαχείριση
υπηρεσιών του Host On-Demand ή σε κάποιον απομακρυσμένο υπολογιστή;
_________________
- Ποιο είδος εξομοίωσης χρησιμοποιείτε; TN3270_______ TN5250_______ VT________
CICS________ Εκτύπωση 3270 _____ Εκτύπωση 5250________ FTP________
- Χρησιμοποιείτε το προεπιλεγμένο περιβάλλον ("πράσινη οθόνη") ή
το περιβάλλον γραφικών του Εναλλακτικού τερματικού; _______________________
- Αν χρησιμοποιείτε τα Windows NT, Windows 2000 ή Windows XP, έχετε
συνδεθεί στον υπολογιστή χρησιμοποιώντας μια ταυτότητα χρήστη που διαθέτει
διαχειριστική (administrative) εξουσιοδότηση; ________
- Έχει ρυθμιστεί το πρόγραμμα πλοήγησής σας για τη χρήση ενδιάμεσων
εξυπηρετητών (Proxy servers ή διακομιστές μεσολάβησης, όπως ονομάζονται στο MS
Internet Explorer) και ποιες είναι οι αντίστοιχες ρυθμίσεις;
HTTP: ____________________________________
Socks: ____________________________________
Secure: ____________________________________
FTP: ____________________________________
Gopher: ____________________________________
WAIS: ____________________________________
- Έχουν σταλεί μηνύματα στην κονσόλα Java;Ανατρέξτε στην ενότητα Κονσόλα
Java για οδηγίες σχετικά με την παρουσίαση της κονσόλας Java (Java Console)
στο πρόγραμμα πλοήγησης Netscape Navigator ή Internet Explorer.
- Παρουσιάζεται το πρόβλημα τακτικά ή μόνο περιστασιακά; _________
- Παρουσιάζεται το πρόβλημα στο Netscape Navigator, στο Microsoft Internet
Explorer ή και στα δύο;
__________
- Παρουσιάζεται το πρόβλημα μόνο σε συγκεκριμένες εκδόσεις του προγράμματος
πλοήγησης με συγκεκριμένα επίπεδα του JVM; _________
- Παρουσιάζεται το πρόβλημα για όλους τους χρήστες, σε όλα τα λειτουργικά
συστήματα ή μόνο σε συγκεκριμένα λειτουργικά συστήματα; _________
- Παρουσιάζεται το πρόβλημα όταν είστε συνδεδεμένος στο σταθμό εργασίας
πελάτη ως διαχειριστής ή ως χρήστης με απεριόριστη πρόσβαση στους καταλόγους
και στο μητρώο των Windows;
________
- Παρουσιάζεται το πρόβλημα τόσο στον Πελάτη μεταφόρτωσης (Download Client)
όσο και στον Πελάτη τοπικής αποθήκευσης (Cached Client); _________
- Ποιο λειτουργικό σύστημα χρησιμοποιείτε; _____________
Αν χρησιμοποιείτε μια πλατφόρμα Windows, μπορείτε να προσδιορίσετε το
λειτουργικό σύστημα που χρησιμοποιείτε επιλέγοντας Έναρξη (Start) >
Ρυθμίσεις (Settings) > Πίνακας ελέγχου (Control Panel) > Σύστημα
(System). Στην πρώτη σελίδα του παραθύρου Ιδιότητες συστήματος (System
Properties) εμφανίζονται πληροφορίες για το χρησιμοποιούμενο λειτουργικό
σύστημα.
- Ποιες εκδόσεις των προγραμμάτων πλοήγησης χρησιμοποιείτε για την εκτέλεση
του πελάτη Host On-Demand:
Internet Explorer ________________
Netscape ________________
Άλλο ________________
Μπορείτε να προσδιορίσετε την έκδοση του προγράμματος πλοήγησης που χρησιμοποιείτε
επιλέγοντας Βοήθεια (Help) στη γραμμή μενού του προγράμματος πλοήγησης και επιλέγοντας
στη συνέχεια Πληροφορίες για το Internet Explorer (About Internet Explorer) ή Πληροφορίες
για το Netscape (About Netscape).
- Παρουσιάζεται το πρόβλημα σε συγκεκριμένες οθόνες ή σε όλες τις
οθόνες; _________________________________________________
Βήματα που οδηγούν στην εμφάνιση του προβλήματος:
_________________________________________________
_________________________________________________
_________________________________________________
- Έχει εγκατασταθεί παλιά έκδοση του Πελάτη τοπικής αποθήκευσης (Cached
Client) ή του Πελάτη διαχείρισης (Administration Client);
Αν ναι, αφαιρέστε
την παλιά έκδοση χρησιμοποιώντας τη λειτουργία Αφαίρεση πελάτη τοπικής
αποθήκευσης στην ενότητα Βοηθήματα στη σελίδα HODMain.html.
- Ποιο είδος ασφάλειας χρησιμοποιείτε; SSL ή TLS μόνο_____ Εξακρίβωση
στοιχείων εξυπηρετητή (Server Authentication)_____ Εξακρίβωση στοιχείων πελάτη
(Client Authentication)_____ Τοπική εξακρίβωση στοιχείων (Native
Authentication)_____ Ταχεία σύνδεση (Express Logon)_____
- Ποιο είδος πιστοποιητικού χρησιμοποιείτε; CA______ Αυτο-υπογραφόμενο (Self-signed)_________
- Είδος πελάτη του Host On-Demand: Τοπικής αποθήκευσης (Cached)____
Μεταφόρτωσης (Download)____ Τοπικής αποθήκευσης με λειτουργίες
εντοπισμού σφαλμάτων (DebugCache)____ Μεταφόρτωσης με
λειτουργίες εντοπισμού σφαλμάτων (DebugDownload)____
- Ποιο είδος εξυπηρετητή διαδικτύου (Web server) χρησιμοποιείτε; ______________________
- Στοιχεία του εξυπηρετητή διαδικτύου: Όνομα________ Εκδοχή (Version)__________ και Έκδοση (Release)______
- Σε ποιο λειτουργικό σύστημα έχει εγκατασταθεί ο εξυπηρετητής Host On-Demand; ___________________
- Ποιο επίπεδο του JVM εκτελείται στον υπολογιστή όπου εκτελείται η
Διαχείριση υπηρεσιών (Service Manager) του Host On-Demand;
Για να προσδιορίσετε το επίπεδο JVM, εκτελέστε την εντολή
Java -fullversion
σε μια γραμμή εντολών ____________
- Χρησιμοποιείται ο Εξυπηρετητής ανακατεύθυνσης (Redirector) του Host
Οn-Demand; _____________________
- Χρησιμοποιείται η μακροεφαρμογή εξυπηρετητή ρυθμίσεων (Configuration
Servlet) του Host On-Demand; ______________
- Αποτελεί το αρχείο HTML που χρησιμοποιείτε προϊόν του Οδηγού
υλοποίησης (Deployment Wizard); __________
- Ποιες θύρες (ports) χρησιμοποιούνται από τον πελάτη και τον εξυπηρετητή
Host On-Demand;
- Ποιον εξυπηρετητή TN3270/TN5250 χρησιμοποιείτε; Όνομα______________
Εκδοχή (Version)_______ Έκδοση (Release)___________
- Ο εξυπηρετητής TN3270/TN5250 είναι εγκατεστημένος στο ίδιο σύστημα
με τον εξυπηρετητή Host On-Demand;
_______
- Περιγράψτε το περιβάλλον δικτύου:
________________________________________________
________________________________________________
________________________________________________
- Αντιμετωπίζετε προβλήματα με την εκτύπωση δεδομένων κεντρικού συστήματος
5250; Χρησιμοποιήστε την ακόλουθη λίστα για την επικοινωνία με το Κέντρο
Υποστήριξης της ΙΒΜ. Συγκεντρώστε τις ακόλουθες πληροφορίες:
- Έκδοση του Host On-Demand
- Εξυπηρετητής Telnet
- Πλατφόρμες συστημάτων πελατών
- Τύπος εκτυπωτή που χρησιμοποιείται (HP, Lexmark, κ.ο.κ.)
- Πρόκειται για τοπικό εκτυπωτή ή εκτυπωτή δικτύου;
- Πόσοι χρήστες αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα;
- Χρησιμοποιούνται αντικείμενα προσαρμογής (Customized Objects) με τις συνεδρίες εκτύπωσης 5250;
- Χρησιμοποιείται ασφάλεια SSL για τις συνεδρίες εκτύπωσης;
- Πώς δημιουργήθηκαν οι συνεδρίες; (Οδηγός υλοποίησης, κ.ο.κ.)
- Η εκτύπωση δεδομένων κεντρικού
συστήματος λειτουργούσε σωστά στο παρελθόν;
- Αντιμετωπίζετε προβλήματα με την εκτύπωση δεδομένων κεντρικού συστήματος
3270; Χρησιμοποιήστε την ακόλουθη λίστα για την επικοινωνία με το Κέντρο
Υποστήριξης της ΙΒΜ. Συγκεντρώστε τις ακόλουθες πληροφορίες:
- Έκδοση του Host On-Demand
- Εξυπηρετητής Telnet
- Πλατφόρμες συστημάτων πελατών
- Επίπεδο προγράμματος πλοήγησης και JVM
- Πρόκειται για τοπικούς εκτυπωτές ή εκτυπωτές δικτύου;
- Προσπαθείτε να πραγματοποιήσετε μια εκτύπωσης οθόνης;
- Τύπος εκτυπωτή που χρησιμοποιείται (HP, Lexmark, κ.ο.κ.)
- Χρησιμοποιείτε αρχείο PDT;
- Χρησιμοποιείτε λογικές μονάδες (LU);
- Αν ναι, ποιο είναι το είδος των μονάδων LU (Explicit ή Implicit);
- Ποιο είδος εξυπηρετητή χρησιμοποιείτε για τις μονάδες LU;
- Χρησιμοποιείτε το SSL;
- Ποια πλατφόρμα χρησιμοποιείται στα συστήματα πελάτες (π.χ. Windows 98, 2000,
NT);
- Χρησιμοποιείτε αντίστοιχες συνεδρίες εκτύπωσης;
- Χρησιμοποιείτε τη λειτουργία εκτύπωσης των Windows;
- Πόσοι χρήστες αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα εκτύπωσης;
- Ποιο είναι το μέγεθος της ενδιάμεσης μνήμης εκτύπωσης (print
buffer) στις ρυθμίσεις των συνεδριών εκτύπωσης του Host On-Demand;
- Εκτελέστε μια εκτύπωση οθόνης για το παράθυρο των ιδιοτήτων της
συνεδρίας εκτύπωσης του Host On-Demand.
- Η εκτύπωση δεδομένων κεντρικού
συστήματος λειτουργούσε σωστά στο παρελθόν;