Οδηγός επίλυσης προβλημάτων

Πίνακας περιεχομένων

Πριν επικοινωνήσετε με την Υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης της IBM

Αν ακολουθήσατε τις προτεινόμενες διαδικασίες για το είδος του προγράμματος πλοήγησης που χρησιμοποιείτε και καταλήξατε στο συμπέρασμα ότι χρειάζεστε βοήθεια από την ΙΒΜ για την επίλυση του προβλήματός σας, τότε συμπληρώστε την ακόλουθη λίστα. Η λίστα αυτή χρησιμοποιείται για τη συγκέντρωση των πληροφοριών που μπορεί να σας ζητήσει το Κέντρο Υποστήριξης της IBM ώστε να μπορέσει να σας βοηθήσει στη διάγνωση του προβλήματος που αντιμετωπίζετε. Μπορείτε να εκτυπώσετε ένα αντίγραφο αυτής της λίστας και στη συνέχεια να συμπληρώσετε τα κενά, πριν επικοινωνήσετε με την τεχνική υποστήριξη της IBM.

Περιγραφή του προβλήματος και του περιβάλλοντος

  1. Περίληψη προβλήματος:

    ________________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________________

  2. Εκδοχή, έκδοση και επίπεδο ενημέρωσης κώδικα του Host On-Demand: ______________________________________.

    Για να εντοπίσετε την εκδοχή, την έκδοση και το επίπεδο ενημέρωσης κώδικα του Host On-Demand, επιλέξτε Βοήθεια > Πληροφορίες για το Host On-Demand από το παράθυρο της συνεδρίας. Εμφανίζεται το παράθυρο Πληροφορίες για το Host On-Demand. Εξετάστε τον αριθμό που εμφανίζεται στο κάτω μέρος του παραθύρου. Ο αριθμός έχει τη μορφή 0.0.0-B00000000 και καθορίζει την εκδοχή, την έκδοση και το επίπεδο ενημέρωσης κώδικα. Για παράδειγμα, μπορεί να εμφανίζεται ο αριθμός 6.0.3-B20000814, όπου:

  3. Αν χρησιμοποιείτε τον Πελάτη διαχείρισης (Administration Client) του Host On-Demand, το λογισμικό πελάτη βρίσκεται στον ίδιο υπολογιστή με τη Διαχείριση υπηρεσιών του Host On-Demand ή σε κάποιον απομακρυσμένο υπολογιστή; _________________
  4. Ποιο είδος εξομοίωσης χρησιμοποιείτε;  TN3270_______ TN5250_______  VT________ CICS________ Εκτύπωση 3270 _____ Εκτύπωση 5250________  FTP________
  5. Χρησιμοποιείτε το προεπιλεγμένο περιβάλλον ("πράσινη οθόνη") ή το περιβάλλον γραφικών του Εναλλακτικού τερματικού; _______________________
  6. Αν χρησιμοποιείτε τα Windows NT, Windows 2000 ή Windows XP, έχετε συνδεθεί στον υπολογιστή χρησιμοποιώντας μια ταυτότητα χρήστη που διαθέτει διαχειριστική (administrative) εξουσιοδότηση; ________
  7. Έχει ρυθμιστεί το πρόγραμμα πλοήγησής σας για τη χρήση ενδιάμεσων εξυπηρετητών (Proxy servers ή διακομιστές μεσολάβησης, όπως ονομάζονται στο MS Internet Explorer) και ποιες είναι οι αντίστοιχες ρυθμίσεις;

    HTTP: ____________________________________

    Socks: ____________________________________

    Secure: ____________________________________

    FTP: ____________________________________

    Gopher: ____________________________________

    WAIS: ____________________________________
  8. Έχουν σταλεί μηνύματα στην κονσόλα Java;Ανατρέξτε στην ενότητα Κονσόλα Java για οδηγίες σχετικά με την παρουσίαση της κονσόλας Java (Java Console) στο πρόγραμμα πλοήγησης Netscape Navigator ή Internet Explorer.
  9. Παρουσιάζεται το πρόβλημα τακτικά ή μόνο περιστασιακά; _________
  10. Παρουσιάζεται το πρόβλημα στο Netscape Navigator, στο Microsoft Internet Explorer ή και στα δύο; __________
  11. Παρουσιάζεται το πρόβλημα μόνο σε συγκεκριμένες εκδόσεις του προγράμματος πλοήγησης με συγκεκριμένα επίπεδα του JVM; _________
  12. Παρουσιάζεται το πρόβλημα για όλους τους χρήστες, σε όλα τα λειτουργικά συστήματα ή μόνο σε συγκεκριμένα λειτουργικά συστήματα; _________
  13. Παρουσιάζεται το πρόβλημα όταν είστε συνδεδεμένος στο σταθμό εργασίας πελάτη ως διαχειριστής ή ως χρήστης με απεριόριστη πρόσβαση στους καταλόγους και στο μητρώο των Windows; ________
  14. Παρουσιάζεται το πρόβλημα τόσο στον Πελάτη μεταφόρτωσης (Download Client) όσο και στον Πελάτη τοπικής αποθήκευσης (Cached Client); _________
  15. Ποιο λειτουργικό σύστημα χρησιμοποιείτε; _____________
  16. Αν χρησιμοποιείτε μια πλατφόρμα Windows, μπορείτε να προσδιορίσετε το λειτουργικό σύστημα που χρησιμοποιείτε επιλέγοντας Έναρξη (Start) > Ρυθμίσεις (Settings) > Πίνακας ελέγχου (Control Panel) > Σύστημα (System). Στην πρώτη σελίδα του παραθύρου Ιδιότητες συστήματος (System Properties) εμφανίζονται πληροφορίες για το χρησιμοποιούμενο λειτουργικό σύστημα.

  17. Ποιες εκδόσεις των προγραμμάτων πλοήγησης χρησιμοποιείτε για την εκτέλεση του πελάτη Host On-Demand:

    Internet Explorer ________________

    Netscape ________________

    Άλλο ________________

  18. Μπορείτε να προσδιορίσετε την έκδοση του προγράμματος πλοήγησης που χρησιμοποιείτε επιλέγοντας Βοήθεια (Help) στη γραμμή μενού του προγράμματος πλοήγησης και επιλέγοντας στη συνέχεια Πληροφορίες για το Internet Explorer (About Internet Explorer) ή Πληροφορίες για το Netscape (About Netscape).

  19. Παρουσιάζεται το πρόβλημα σε συγκεκριμένες οθόνες ή σε όλες τις οθόνες; _________________________________________________

    Βήματα που οδηγούν στην εμφάνιση του προβλήματος:
    _________________________________________________


  20. _________________________________________________

    _________________________________________________

  21. Έχει εγκατασταθεί παλιά έκδοση του Πελάτη τοπικής αποθήκευσης (Cached Client) ή του Πελάτη διαχείρισης (Administration Client);

    Αν ναι, αφαιρέστε την παλιά έκδοση χρησιμοποιώντας τη λειτουργία Αφαίρεση πελάτη τοπικής αποθήκευσης στην ενότητα Βοηθήματα στη σελίδα HODMain.html.

  22. Ποιο είδος ασφάλειας χρησιμοποιείτε; SSL ή TLS μόνο_____ Εξακρίβωση στοιχείων εξυπηρετητή (Server Authentication)_____ Εξακρίβωση στοιχείων πελάτη (Client Authentication)_____ Τοπική εξακρίβωση στοιχείων (Native Authentication)_____ Ταχεία σύνδεση (Express Logon)_____
  23. Ποιο είδος πιστοποιητικού χρησιμοποιείτε;  CA______ Αυτο-υπογραφόμενο (Self-signed)_________
  24. Είδος πελάτη του Host On-Demand: Τοπικής αποθήκευσης (Cached)____ Μεταφόρτωσης (Download)____ Τοπικής αποθήκευσης με λειτουργίες εντοπισμού σφαλμάτων (DebugCache)____ Μεταφόρτωσης με λειτουργίες εντοπισμού σφαλμάτων (DebugDownload)____
  25. Ποιο είδος εξυπηρετητή διαδικτύου (Web server) χρησιμοποιείτε; ______________________
  26. Στοιχεία του εξυπηρετητή διαδικτύου: Όνομα________ Εκδοχή (Version)__________ και Έκδοση (Release)______
  27. Σε ποιο λειτουργικό σύστημα έχει εγκατασταθεί ο εξυπηρετητής Host On-Demand; ___________________
  28. Ποιο επίπεδο του JVM εκτελείται στον υπολογιστή όπου εκτελείται η Διαχείριση υπηρεσιών (Service Manager) του Host On-Demand;

    Για να προσδιορίσετε το επίπεδο JVM, εκτελέστε την εντολή Java -fullversion σε μια γραμμή εντολών ____________

  29. Χρησιμοποιείται ο Εξυπηρετητής ανακατεύθυνσης (Redirector) του Host Οn-Demand; _____________________
  30. Χρησιμοποιείται η μακροεφαρμογή εξυπηρετητή ρυθμίσεων (Configuration Servlet) του Host On-Demand; ______________
  31. Αποτελεί το αρχείο HTML που χρησιμοποιείτε προϊόν του Οδηγού υλοποίησης (Deployment Wizard); __________
  32. Ποιες θύρες (ports) χρησιμοποιούνται από τον πελάτη και τον εξυπηρετητή Host On-Demand;
  33. Ποιον εξυπηρετητή TN3270/TN5250 χρησιμοποιείτε; Όνομα______________ Εκδοχή (Version)_______ Έκδοση (Release)___________
  34. Ο εξυπηρετητής TN3270/TN5250 είναι εγκατεστημένος στο ίδιο σύστημα με τον εξυπηρετητή Host On-Demand;   _______
  35. Περιγράψτε το περιβάλλον δικτύου:

    ________________________________________________

    ________________________________________________

    ________________________________________________

  36. Αντιμετωπίζετε προβλήματα με την εκτύπωση δεδομένων κεντρικού συστήματος 5250; Χρησιμοποιήστε την ακόλουθη λίστα για την επικοινωνία με το Κέντρο Υποστήριξης της ΙΒΜ.  Συγκεντρώστε τις ακόλουθες πληροφορίες:
    1. Έκδοση του Host On-Demand
    2. Εξυπηρετητής Telnet
    3. Πλατφόρμες συστημάτων πελατών
    4. Τύπος εκτυπωτή που χρησιμοποιείται (HP, Lexmark, κ.ο.κ.)
    5. Πρόκειται για τοπικό εκτυπωτή ή εκτυπωτή δικτύου;
    6. Πόσοι χρήστες αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα;
    7. Χρησιμοποιούνται αντικείμενα προσαρμογής (Customized Objects) με τις συνεδρίες εκτύπωσης 5250;
    8. Χρησιμοποιείται ασφάλεια SSL για τις συνεδρίες εκτύπωσης;
    9. Πώς δημιουργήθηκαν οι συνεδρίες; (Οδηγός υλοποίησης, κ.ο.κ.)
    10. Η εκτύπωση δεδομένων κεντρικού συστήματος λειτουργούσε σωστά στο παρελθόν;
  37. Αντιμετωπίζετε προβλήματα με την εκτύπωση δεδομένων κεντρικού συστήματος 3270; Χρησιμοποιήστε την ακόλουθη λίστα για την επικοινωνία με το Κέντρο Υποστήριξης της ΙΒΜ. Συγκεντρώστε τις ακόλουθες πληροφορίες:
    1. Έκδοση του Host On-Demand
    2. Εξυπηρετητής Telnet
    3. Πλατφόρμες συστημάτων πελατών
    4. Επίπεδο προγράμματος πλοήγησης και JVM
    5. Πρόκειται για τοπικούς εκτυπωτές ή εκτυπωτές δικτύου;
    6. Προσπαθείτε να πραγματοποιήσετε μια εκτύπωσης οθόνης;
    7. Τύπος εκτυπωτή που χρησιμοποιείται (HP, Lexmark, κ.ο.κ.)
    8. Χρησιμοποιείτε αρχείο PDT;
    9. Χρησιμοποιείτε λογικές μονάδες (LU);
      • Αν ναι, ποιο είναι το είδος των μονάδων LU (Explicit ή Implicit);
      • Ποιο είδος εξυπηρετητή χρησιμοποιείτε για τις μονάδες LU;
    10. Χρησιμοποιείτε το SSL;
    11. Ποια πλατφόρμα χρησιμοποιείται στα συστήματα πελάτες (π.χ. Windows 98, 2000, NT);
    12. Χρησιμοποιείτε αντίστοιχες συνεδρίες εκτύπωσης;
    13. Χρησιμοποιείτε τη λειτουργία εκτύπωσης των Windows;
    14. Πόσοι χρήστες αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα εκτύπωσης;
    15. Ποιο είναι το μέγεθος της ενδιάμεσης μνήμης εκτύπωσης (print buffer) στις ρυθμίσεις των συνεδριών εκτύπωσης του Host On-Demand;
    16. Εκτελέστε μια εκτύπωση οθόνης για το παράθυρο των ιδιοτήτων της συνεδρίας εκτύπωσης του Host On-Demand.
    17. Η εκτύπωση δεδομένων κεντρικού συστήματος λειτουργούσε σωστά στο παρελθόν;

Προετοιμάστε τα ακόλουθα αρχεία για τον τεχνικό υποστήριξης της IBM:

Κορυφή σελίδας Πίνακας περιεχομένων