Κέντρο πληροφοριών

Προσθήκη κεντρικού συστήματος στον Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης

Για να ρυθμίσετε ένα κεντρικό σύστημα στον Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης:

  1. Επιλέξτε Υπηρεσία ανακατεύθυνσης από το παράθυρο του Βοηθήματος διαχείρισης.
  2. Πατήστε το κουμπί Προσθήκη.
  3. Καταχωρήστε τη διεύθυνση προορισμού του κεντρικού συστήματος προορισμού. Αν είναι απαραίτητο, αλλάξτε τους αριθμούς θύρας και την επιλογή ασφάλειας.
  4. Επιλέξτε OK για να αποθηκεύσετε τη σύνδεση και να την προσθέσετε στο παράθυρο Υπηρεσία ανακατεύθυνσης.
Διεύθυνση προορισμού
Καταχωρήστε το όνομα ή τη διεύθυνση IP του εξυπηρετητή Telnet προορισμού (κεντρικού συστήματος). Αν η διεύθυνση IP είναι πιθανό να αλλάξει, χρησιμοποιήστε το όνομα συστήματος (hostname) του εξυπηρετητή.
Θύρα προορισμού
Καταχωρήστε τον αριθμό της θύρας μέσω της οποίας ο εξυπηρετητής Telnet θα επικοινωνεί με τον Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης. Τα περισσότερα συστήματα χρησιμοποιούν την προεπιλεγμένη θύρα, 23, για συνδέσεις Telnet.
Τοπική θύρα
Καταχωρήστε τον αριθμό της θύρας μέσω της οποίας ο Εξυπηρετητής ανακατεύθυνσης θα επικοινωνεί με τα συστήματα πελάτες.

Χρησιμοποιήστε τον καθιερωμένο προεπιλεγμένο αριθμό θύρας ή καθορίστε κάποιον άλλο αριθμό. Στην τελευταία περίπτωση, χρησιμοποιήστε έναν αριθμό που δεν έχει ήδη καθοριστεί για άλλες εφαρμογές TCP/IP. Επειδή οι περισσότεροι γνωστοί αριθμοί θυρών είναι μικρότεροι από 5000, επιλέξτε έναν αριθμό θύρας από 5000 έως 65535 για να αποφύγετε τυχόν προβλήματα. Θα πρέπει να ρυθμίσετε τα τείχη ασφαλείας (firewalls) στο δίκτυό σας έτσι ώστε να επιτρέπουν τη μετακίνηση πληροφοριών μέσω της θύρας που καθορίζετε σε αυτό το πεδίο.

Ασφάλεια
Επιλέξτε ένα επίπεδο ασφάλειας. Η ασφάλεια μέσω του πρωτοκόλλου Transport Layer Security (TLS) ή Secure Sockets Layer (SSL) πρέπει να οριστεί χωριστά για κάθε κεντρικό σύστημα. Οι επιλογές είναι: Αν χρησιμοποιείτε το Express Logon Feature (ELF), θα πρέπει να επιλέξετε Χωρίς κρυπτογράφηση.
Εξακρίβωση στοιχείων πελάτη

Η επιλογή αυτή είναι διαθέσιμη μόνο αν ο Εξυπηρετητής ανακατεύθυνσης έχει ρυθμιστεί για χρήση του Java Secure Socket Extension (JSSE). Έτσι ο Εξυπηρετητής ανακατεύθυνσης θα ζητά για μεγαλύτερη ασφάλεια ένα πιστοποιητικό πελάτη κατά τη διάρκεια της διαδικασίας χειραψίας (handshake). Ανατρέξτε στην ενότητα Προσθήκη κεντρικού συστήματος στον Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη ρύθμιση του JSSE για τον Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης στα Windows.

Καταγραφή συνδέσεων
Επιλέξτε Ναι αν θέλετε να αποθηκεύονται οι πληροφορίες σύνδεσης του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης σε ένα αρχείο καταγραφής. Για κάθε σύνδεση από σύστημα πελάτη υπάρχει μια αντίστοιχη σύνδεση με το κεντρικό σύστημα. Στο αρχείο καταγραφής αναφέρονται η διεύθυνση IP, ο αριθμός θύρας και η κατάσταση της σύνδεσης. Στον ακόλουθο πίνακα ορίζονται οι πιθανές καταστάσεις σύνδεσης:
O Ανοικτή
C Κλειστή
N Δεν επιχειρήθηκε

Αν η κατάσταση της σύνδεσης είναι N (δεν επιχειρήθηκε), τότε το άνοιγμα της σύνδεσης απέτυχε ή δεν επιχειρήθηκε εξαιτίας κάποιου άλλου σφάλματος (για παράδειγμα, απέτυχε το άνοιγμα της σύνδεσης με το σύστημα πελάτη και κατά συνέπεια δεν επιχειρήθηκε η σύνδεση με το κεντρικό σύστημα).

Η προεπιλεγμένη τιμή είναι Ν (Όχι). Θα πρέπει να τερματίσετε και να επανεκκινήσετε τον Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης για να ξεκινήσει η καταγραφή συνδέσεων.

Αρχείο καταγραφής
Αν καθορίσατε την τιμή Ναι για την επιλογή Καταγραφή συνδέσεων, μπορείτε σε αυτό το πεδίο να καθορίσετε τον κατάλογο και το όνομα του αρχείου καταγραφής. Αν δεν καθορίσετε έναν κατάλογο, το αρχείο καταγραφής δημιουργείται στον κατάλογο \HostOnDemand\lib. Αν δεν καθορισετε ένα όνομα αρχείου, θα εμφανιστεί ένα παράθυρο όπου σας ζητείται να καθορίσετε το όνομα του αρχείου.
Μέγιστο όριο φύλαξης πληροφοριών
Αν καθορίσατε την τιμή Ναι για την επιλογή Καταγραφή συνδέσεων, μπορείτε να καθορίσετε το μέγιστο μέγεθος (σε bytes) του αρχείου καταγραφής. Όταν συμπληρωθεί το όριο που καθορίζετε σε αυτό το πεδίο, οι νέες πληροφορίες σύνδεσης του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης που καταγράφονται στο αρχείο καταγραφής θα αντικαθιστούν παλιότερες πληροφορίες σύνδεσης στην αρχή του αρχείου. Η προεπιλεγμένη τιμή είναι 65536 bytes.
Παρακολούθηση σύνδεσης
Επιλέξτε Ναι αν θέλετε ο Εξυπηρετητής ανακατεύθυνσης να παραμένει ενεργός σε περιόδους αδράνειας. Για τη λειτουργία παρακολούθησης σύνδεσης ("Keep-Alive") απαιτείται η Java 2 σε όλα τα λειτουργικά συστήματα εκτός από το AIX. Θα πρέπει να τερματίσετε και να επανεκκινήσετε τον Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης για να ενεργοποιηθεί η παρακολούθηση σύνδεσης.
Προθεσμία (λεπτά)
Καθορίστε τον αριθμό των λεπτών που θα μεσολαβούν μέχρι τον τερματισμό μιας αδρανούς σύνδεσης με τον Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης. Θα πρέπει να τερματίσετε και να επανεκκινήσετε τον Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης για να τεθεί σε ισχύ η τιμή της προθεσμίας.
Ιχνηλασία IP
Γράψτε τις διευθύνσεις IP, διαχωρισμένες με κόμματα, των συστημάτων πελατών για τα οποία θέλετε να καταγράφεται ο αριθμός των bytes που αποστέλλονται από το σύστημα πελάτη στο κεντρικό σύστημα και από το κεντρικό σύστημα στο σύστημα πελάτη. Οι πληροφορίες ιχνηλασίας καταγράφονται στο αρχείο NCoDServices.RAS.txt στον κατάλογο private (για παράδειγμα, C:\Program Files\IBM\HostOnDemand\private ή /usr/local/hostondemand/private).

Συναφή θέματα

  • Συνοπτική παρουσίαση του Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης
  • Λίστα ενεργειών για την επίλυση προβλημάτων με τον Εξυπηρετητή ανακατεύθυνσης