Κέντρο πληροφοριών

Μοντέλο ρυθμίσεων

Μπορείτε να επιλέξετε από τρία διαφορετικά μοντέλα ρυθμίσεων, τα οποία ορίζονται παρακάτω:


Βασιζόμενο σε HTML μοντέλο
Σε αυτό το μοντέλο, οι πληροφορίες συνεδριών ορίζονται και αποθηκεύονται στο αρχείο HTML. Έχετε στη διάθεσή σας το ίδιο σύνολο επιλογών συνεδρίας που θα είχατε αν χρησιμοποιούσατε τον εξυπηρετητή ρυθμίσεων.

Οι απαραίτητες πληροφορίες ρυθμίσεων και προτιμήσεων χρήστη (για παράδειγμα, αλλαγές στα χρώματα), αν επιτρέπονται, αποθηκεύονται τοπικά στον υπολογιστή του χρήστη.

Οι προτιμήσεις του χρήστη για τις μικροεφαρμογές πύλης (portlets) του Host On-Demand αποθηκεύονται στο WebSphere Portal και όχι στον τοπικό σταθμό εργασίας του χρήστη. Όμως, αυτό ισχύει μόνο αν εκχωρήσατε στους χρήστες τα απαραίτητα δικαιώματα πρόσβασης στη μικροεφαρμογή πύλης και στην ιστοσελίδα από την οποία ενεργοποιείται η μικροεφαρμογή πύλης. Οι χρήστες του WebSphere Portal V4 πρέπει να διαθέτουν εξουσιοδότηση σύνταξης (Edit) ή διευθυντή (Manager), ενώ οι χρήστης του WebSphere Portal V5 πρέπει να διαθέτουν εξουσιοδότηση προνομιούχου χρήστη (Privileged User), συντάκτη (Editor), διευθυντή (Manager) ή διαχειριστή (Administrator). Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εκχώρηση δικαιωμάτων πρόσβασης στους χρήστες, ανατρέξτε στην τεκμηρίωση του WebSphere Portal.
Ο εξυπηρετητής ρυθμίσεων δεν χρησιμοποιείται καθόλου για συνεδρίες ή προτιμήσεις και δεν είναι απαραίτητη η δημιουργία ταυτοτήτων χρηστών στον εξυπηρετητή ρυθμίσεων.

Το βασιζόμενο σε HTML μοντέλο είναι το προτεινόμενο μοντέλο ρυθμίσεων για μικροεφαρμογές πύλης (portlets) του Host On-Demand. Ανατρέξτε στην ενότητα Ειδικά θέματα σχετικά με τη χρήση μιας μικροεφαρμογής πύλης του Host On-Demand στον οδηγό Σχεδιασμός, εγκατάσταση και ρύθμιση του Host On-Demand για να το συγκρίνετε με τα άλλα μοντέλα ρυθμίσεων.

Η επιλογή αυτού του μοντέλου έχει διάφορα πλεονεκτήματα:

Η χρήση αυτού του μοντέλου μπορεί να συνεπάγεται και ορισμένους περιορισμούς (ανάλογα με το περιβάλλον σας):

Αν χρησιμοποιηθεί αυτή η επιλογή, ο διαχειριστής θα χρησιμοποιεί τον Οδηγό υλοποίησης για τον ορισμό συνεδριών σε αρχεία HTML. Οποιεσδήποτε αλλαγές πραγματοποιεί ο χρήστης θα αποθηκεύονται στο δικό του υπολογιστή. (Όμως, μπορείτε να επιλέξετε να μην επιτρέπεται στους χρήστες να αποθηκεύουν τις αλλαγές σε συνεδρίες ή μπορείτε να κλειδώσετε συγκεκριμένες ιδιότητες.) Αν ο διαχειριστής στη συνέχεια ενημερώσει τη συνεδρία μέσω του Οδηγού υλοποίησης, οι αλλαγές θα συγχωνευτούν με τις αλλαγές που έχει ήδη πραγματοποιήσει ο χρήστης. Στην περίπτωση αυτή, όλες οι προτιμήσεις του χρήστη θα διατηρηθούν εκτός αν ο διαχειριστής επιλέξει να υποκατασταθούν.

Το βασιζόμενο σε HTML μοντέλο αποτελεί το προεπιλεγμένο μοντέλο ρυθμίσεων.

Βασιζόμενο στον εξυπηρετητή ρυθμίσεων μοντέλο
Καθορίζει ότι ο ορισμός και η διαχείριση όλων των συνεδριών γίνεται στον εξυπηρετητή ρυθμίσεων με χρήση του Βοηθήματος διαχείρισης, και ότι κάθε χρήστης έχει μια ταυτότητα χρήστη στον εξυπηρετητή ρυθμίσεων όπου βρίσκονται οι πληροφορίες για το χρήστη αυτό.

Οι απαραίτητες ρυθμίσεις αποθηκεύονται με την αντίστοιχη ταυτότητα χρήστη ή ομάδας στον εξυπηρετητή ρυθμίσεων. Τυχόν αλλαγές στις ρυθμίσεις από το χρήστη, αν επιτρέπονται, αποθηκεύονται με την ταυτότητα χρήστη. Απαιτείται μία ταυτότητα ανά χρήστη στον εξυπηρετητή ρυθμίσεων.

Η επιλογή αυτού του μοντέλου έχει διάφορα πλεονεκτήματα:

Η επιλογή αυτού του μοντέλου μπορεί να συνεπάγεται και ορισμένους περιορισμούς:

Στο μοντέλο αυτό, ο διαχειριστής χρησιμοποιεί το Βοήθημα διαχείρισης για να ορίσει πληροφορίες συνεδριών για χρήστες και ομάδες.

Αν ο διαχειριστής στη συνέχεια ενημερώσει τη συνεδρία μέσω του Βοηθήματος διαχείρισης, οι αλλαγές θα συγχωνευτούν με τις αλλαγές που έχει ήδη πραγματοποιήσει ο χρήστης. Όλες οι προτιμήσεις του χρήστη θα διατηρηθούν.

Μικτό μοντέλο
Όπως και το βασιζόμενο στον εξυπηρετητή ρυθμίσεων μοντέλο, καθορίζει ότι ο ορισμός και η διαχείριση όλων των συνεδριών γίνεται στον εξυπηρετητή ρυθμίσεων με χρήση του Βοηθήματος διαχείρισης (οι χρήστες λαμβάνουν τις προκαθορισμένες τους συνεδρίες από μια συγκεκριμένη ομάδα στον εξυπηρετητή ρυθμίσεων).

Αντίθετα όμως με το βασιζόμενο στον εξυπηρετητή ρυθμίσεων μοντέλο, οι απαραίτητες πληροφορίες ρυθμίσεων και προτιμήσεις χρήστη, αν επιτρέπονται, αποθηκεύονται τοπικά στον υπολογιστή του χρήστη και όχι μαζί με την ταυτότητα χρήστη στον εξυπηρετητή ρυθμίσεων.

Οι προτιμήσεις του χρήστη για τις μικροεφαρμογές πύλης (portlets) του Host On-Demand αποθηκεύονται στο WebSphere Portal και όχι στον τοπικό σταθμό εργασίας του χρήστη. Όμως, αυτό ισχύει μόνο αν εκχωρήσατε στους χρήστες τα απαραίτητα δικαιώματα πρόσβασης στη μικροεφαρμογή πύλης και στην ιστοσελίδα από την οποία ενεργοποιείται η μικροεφαρμογή πύλης. Οι χρήστες του WebSphere Portal V4 πρέπει να διαθέτουν εξουσιοδότηση σύνταξης (Edit) ή διευθυντή (Manager), ενώ οι χρήστης του WebSphere Portal V5 πρέπει να διαθέτουν εξουσιοδότηση προνομιούχου χρήστη (Privileged User), συντάκτη (Editor), διευθυντή (Manager) ή διαχειριστή (Administrator). Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εκχώρηση δικαιωμάτων πρόσβασης στους χρήστες, ανατρέξτε στην τεκμηρίωση του WebSphere Portal.
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την επιλογή, θα πρέπει να δημιουργήσετε τουλάχιστον μία ομάδα στον εξυπηρετητή ρυθμίσεων.

Η επιλογή αυτού του μοντέλου έχει διάφορα πλεονεκτήματα:

Η χρήση αυτού του μοντέλου μπορεί να συνεπάγεται και ορισμένους περιορισμούς (ανάλογα με το περιβάλλον σας):

Αν χρησιμοποιηθεί αυτή η επιλογή, θα χρησιμοιηθεί το Βοήθημα διαχείρισης για τη δημιουργία μιας ομάδας στον εξυπηρετητή ρυθμίσεων, καθώς και για τη δημιουργία των απαραίτητων συνεδριών για την ομάδα. Στη συνέχεια, ο διαχειριστής θα χρησιμοποιήσει τον Οδηγό υλοποίησης για να ρυθμίσει τα αρχεία HTML που θα χρησιμοποιούν οι χρήστες, όπου κάθε αρχείο HTML προσδιορίζει την ομάδα στον εξυπηρετητή ρυθμίσεων από την οποία θα ανακτώνται οι προεπιλεγμένες ρυθμίσεις συνεδριών. Αν ο διαχειριστής στη συνέχεια ενημερώσει τη συνεδρία μέσω του Βοηθήματος διαχείρισης, οι αλλαγές θα συγχωνευτούν με τις αλλαγές που έχει ήδη πραγματοποιήσει ο χρήστης. Στην περίπτωση αυτή, όλες οι προτιμήσεις του χρήστη θα διατηρηθούν εκτός αν ο διαχειριστής επιλέξει να υποκατασταθούν.