Ρύθμιση συνεδρίας κεντρικού συστήματος για
χρήστη ή για ομάδα
- Επιλέξτε Χρήστες/Ομάδες από το παράθυρο του Βοηθήματος διαχείρισης.
- Πατήστε με το δεξί πλήκτρο του ποντικιού στο χρήστη ή στην ομάδα και επιλέξτε Συνεδρίες.
- Πατήστε το κατάλληλο κουμπί στη λίστα Ρύθμιση. Συμπληρώστε τις απαραίτητες πληροφορίες. Αν θέλετε να μην επιτρέπεται
στο χρήστη η τροποποίηση κάποιου από τα πεδία, πατήστε Κλείδωμα.
- Πατήστε OK. Στο παράθυρο Ρυθμισμένες συνεδρίες προστίθεται ένα εικονίδιο για τη συνεδρία.
- Αν θέλετε να κάνετε αλλαγές, πατήστε με το δεξί πλήκτρο του ποντικιού στο εικονίδιο και επιλέξτε Ιδιότητες.
- Πατήστε ΟΚ όταν ολοκληρώσετε τις εργασίες σας.
- Για να αλλάξετε τις ιδιότητες εκτέλεσης της συνεδρίας, όπως οι αντιστοιχίες
πλήκτρων, τα χρώματα ή οι μακροεντολές, πατήστε με το δεξί πλήκτρο του
ποντικιού στο εικονίδιο της συνεδρίας και επιλέξτε Έναρξη συνεδρίας.
Κάντε τις απαραίτητες αλλαγές στις ιδιότητες εκτέλεσης της συνεδρίας, όπως θα
έκανε ένας χρήστης για να προσαρμόσει την εκτελούμενη συνεδρία.
Μπορείτε να αλλάξετε τις ιδιότητες εκτέλεσης της συνεδρίας μόνο όταν έχετε
μεταφορτώσει λογισμικό ενισχυμένου πελάτη διαχείρισης. Για περισσότερες
πληροφορίες σχετικά με τον ενισχυμένο πελάτη διαχείρισης, βλ.
Πελάτες διαχείρισης.