Κέντρο πληροφοριών

Υποστήριξη εκτύπωσης δεδομένων κεντρικού συστήματος σε Mac OS X

Για να ρυθμίσετε έναν εκτυπωτή σε ένα σύστημα Mac OS X για την εκτύπωση δεδομένων κεντρικού συστήματος, εκτελέστε τα ακόλουθα βήματα:

  1. Μεταβείτε με το πρόγραμμα πλοήγησης στη διεύθυνση http://localhost:631.
  2. Επιλέξτε Manage Printers (Διαχείριση εκτυπωτών) για να εμφανιστούν οι υπάρχοντες εκτυπωτές σας.
  3. Επιλέξτε Add Printer (Προσθήκη εκτυπωτή).
  4. Γράψτε ένα μοναδικό όνομα.
  5. Γράψτε μια θέση (Location) και μια περιγραφή (Description) για τον εκτυπωτή.
  6. Πατήστε Device (Συσκευή) και επιλέξτε έναν υπάρχοντα εκτυπωτή.
  7. Πατήστε Continue (Συνέχιση).
  8. Καθορίστε την τιμή Raw για την επιλογή Make και στη συνέχεια πατήστε Continue (Συνέχιση).
  9. Καθορίστε την τιμή Raw Queue (en) για την επιλογή Model (Μοντέλο) και στη συνέχεια πατήστε Continue (Συνέχιση).

Βεβαιωθείτε ότι ο εκτυπωτής που ορίσατε είναι ο προεπιλεγμένος εκτυπωτής. Για να ανοίξετε τη λίστα των εκτυπωτών, επιλέξτε Mac HD > Applications (Εφαρμογές) > Utilities (Βοηθήματα) > Print Center (Κέντρο εκτύπωσης).

Αν θέλετε να εκτυπώσετε από κάποια άλλη εφαρμογή, θα πρέπει να αλλάξετε τον προεπιλεγμένο εκτυπωτή.