Επίλυση προβλημάτων με το Certificate Express Logon
Σε περίπτωση που αποτύχει η σύνδεση πελάτη και εμφανιστεί το μήνυμα ")USR.ID( NOT IN CP DIRECTORY", "INVALID USERID,
)USR.ID(", "PASSWORD NOT AUTHORIZED" ή κάποιο παρόμοιο μήνυμα, ελέγξτε το ημερολόγιο του εξυπηρετητή tn3270 για
περισσότερες πληροφορίες. Οι πιθανές αιτίες για την αποτυχία σύνδεσης είναι οι εξής:
- Δεν είναι έγκυρη η ταυτότητα εφαρμογής που ορίστηκε στη μακροεντολή.
- Δεν ήταν δυνατή η σύνδεση του εξυπηρετητή tn3270 με το DCAS. Το
κεντρικό σύστημα μπορεί να είναι εκτός λειτουργίας.
- Το πιστοποιητικό πελάτη δεν έχει οριστεί στο RACF ή δεν είναι έγκυρο.
- Ο προσωρινός κωδικός πρόσβασης (passticket) έχει λήξει και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη σύνδεση.
- Ο εξυπηρετητής tn3270 ολοκλήρωσε τη σάρωση της ροής δεδομένων χωρίς να αντικαταστήσει την ταυτότητα ή τον κωδικό
πρόσβασης του χρήστη.
- Ο εξυπηρετητής tn3270 ή το κεντρικό σύστημα δεν υποστηρίζουν το
Certificate Express Logon.
Συναφή θέματα: