Κέντρο πληροφοριών

Συνεδρίες κεντρικού συστήματος

Χρησιμοποιήστε το παράθυρο Συνεδρίες κεντρικού συστήματος για να εκτελέσετε τις ακόλουθες εργασίες:


Νέα / Εισαγωγή: Δημιουργία ή εισαγωγή συνεδριών κεντρικού συστήματος

Επιλέξτε Νέα / Εισαγωγή για να ανοίξετε το παράθυρο Προσθήκη συνεδριών. Από αυτό το παράθυρο μπορείτε να δημιουργήσετε μια νέα συνεδρία (η προεπιλογή) ή να εισαγάγετε μια υπάρχουσα συνεδρία.

Για να δημιουργήσετε μια νέα συνεδρία, επιλέξτε το είδος του κεντρικού συστήματος, καταχωρήστε ένα όνομα και (προαιρετικά) τη διεύθυνση προορισμού της συνεδρίας και στη συνέχεια πατήστε ΟΚ. Τα έγκυρα είδη κεντρικού συστήματος είναι τα ακόλουθα:

Για να εισαγάγετε μια υπάρχουσα συνεδρία, γράψτε τη διαδρομή και το όνομα του αρχείου που περιέχει τις ρυθμίσεις της συνεδρίας και πατήστε ΟΚ. Εναλλακτικά μπορείτε να πατήσετε το κουμπί Αναζήτηση για να επιλέξετε το αρχείο της συνεδρίας από τη διακλάδωση καταλόγων.

Σημείωση Για να είναι δυνατή η εισαγωγή μιας συνεδρίας από ένα αρχείο, κάποιος θα πρέπει προηγουμένως να έχει εξαγάγει τη συνεδρία σε αυτό το αρχείο. Μπορείτε να εξαγάγετε μια συνεδρία από το Βοήθημα διαχείρισης, από τον Οδηγό υλοποίησης ή από την επιφάνεια εργασίας του πελάτη Host On-Demand (βλ. Εξαγωγή συνεδρίας).

Αν έχετε ορίσει περισσότερες από μία συνεδρίες στο παράθυρο Συνεδρίες κεντρικού συστήματος, μπορείτε να επιλέξετε τη σειρά με την οποία θέλετε να εμφανίζονται οι συνεδρίες αρχικά στο παράθυρο πελάτη του Host On-Demand. Για το σκοπό αυτό, επιλέξτε τη συνεδρία που θέλετε να μετακινήσετε και χρησιμοποιήστε το βέλη στα αριστερά του πλαισίου λίστας με τις συνεδρίες κεντρικού συστήματος για να μεταφέρετε τη συνεδρία στη θέση που θέλετε.

Σημειώστε ότι μετά την πρώτη πρόσβαση του χρήστη στο αρχείο HTML, δεν έχει νόημα να αλλάξετε τη σειρά των συνεδριών στον Οδηγό υλοποίησης στον εξυπηρετητή, καθώς όλες οι πληροφορίες ρυθμίσεων, συμπεριλαμβανομένης και της σειράς των εικονιδίων, αποθηκεύονται τοπικά στον υπολογιστή του χρήστη.

Βλ. επίσης Περιορισμοί χρωμάτων.

Ενέργειες: Αντιγραφή, διαγραφή, έναρξη και εξαγωγή συνεδριών

Αφού επιλέξετε μια συνεδρία, χρησιμοποιήστε το μενού Ενέργειες για να αντιγράψετε, να διαγράψετε, να ξεκινήσετε ή να εξαγάγετε την επιλεγμένη συνεδρία. Αφού καθορίσετε την έναρξη μιας συνεδρίας, μπορείτε να ρυθμίσετε ορισμένες ιδιότητες εκτέλεσης όπως οι διαστάσεις και η θέση του παραθύρου, τα χρώματα, τα κουμπιά της εργαλειοθήκης, οι μακροεντολές κ.ο.κ. Οι αλλαγές που πραγματοποιείτε στη συνεδρία θα αποθηκευτούν ως τμήμα του αρχείου HTML.

Η επιλογή Εξαγωγή συνεδρίας σάς επιτρέπει να εξαγάγετε ολόκληρη την επιλεγμένη συνεδρία σε ένα αρχείο σε οποιαδήποτε τοπική μονάδα ή μονάδα δικτύου. Μετά την εξαγωγή μιας συνεδρίας, μπορείτε να την εισαγάγετε σε οποιοδήποτε σημείο όπου υποστηρίζεται η λειτουργία εισαγωγής. Για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας τον Οδηγό υλοποίησης μπορείτε να την εισαγάγετε σε οποιοδήποτε αρχείο HTML.

Ρύθμιση: Ιδιότητες συνεδρίας, πληκτρολόγιο, εργαλειοθήκη, αναδυόμενο εικονικό πληκτρολόγιο και βιβλιοθήκη μακροεντολών στον εξυπηρετητή

Χρησιμοποιήστε το μενού Ρύθμιση για να καθορίσετε διάφορες επιλογές για την επιλεγμένη συνεδρία. Μπορείτε να ρυθμίσετε τις ιδιότητες της συνεδρίας, να εισαγάγετε (ή να εξαγάγετε) ορισμούς πληκτρολογίου, εργαλειοθήκης ή αναδυόμενου εικονικού πληκτρολογίου, ή να ορίσετε μια βιβλιοθήκη μακροεντολών στον εξυπηρετητή.

Απενεργοποίηση λειτουργιών

Πατήστε το κουμπί Απενεργοποίηση λειτουργιών για να ανοίξετε το παράθυρο Απενεργοποίηση λειτουργιών, όπου μπορείτε να καθορίσετε ποιες λειτουργίες θα είναι διαθέσιμες και ποιες λειτουργίες θα είναι απενεργοποιημένες για τους χρήστες. Με την απενεργοποίηση μιας λειτουργίας, η λειτουργία αφαιρείται από όλες τις συνεδρίες που ορίζονται στο αρχείο HTML.