Κέντρο πληροφοριών

Απενεργοποίηση λειτουργιών: Επιφάνεια εργασίας

Τα κουμπιά επιλογής στο παράθυρο Επιφάνεια εργασίας σάς επιτρέπουν να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε τις επιλογές που περιλαμβάνονται στο μενού που εμφανίζεται όταν ο χρήστης πατήσει με το δεξί πλήκτρο του ποντικιού σε ένα από τα ακόλουθα:

Λειτουργίες:

Προσθήκη συνεδριών
Εμφανίζει το παράθυρο Προσθήκη συνεδριών, από το οποίο μπορείτε να επιλέξετε την προσθήκη μιας συνεδρίας στην επιφάνεια εργασίας του πελάτη Host On-Demand. Η επιλογή Προσθήκη συνεδριών εμφανίζεται ως κουμπί στο κάτω μέρος της επιφάνειας εργασίας.
Διαγραφή συνεδριών
Με την επιλογή Διαγραφή διαγράφεται η επιλεγμένη ρυθμισμένη συνεδρία από την επιφάνεια εργασίας ή από το παράθυρο Προσθήκη συνεδριών. Η επιλογή Διαγραφή εμφανίζεται στο μενού και των δύο αυτών παραθύρων.
Αλλαγή ιδιοτήτων συνεδρίας
Η επιλογή Ιδιότητες σας επιτρέπει να ρυθμίσετε τις ιδιότητες μιας συνεδρίας. Η επιλογή Ιδιότητες εμφανίζεται στο μενού της επιφάνειας εργασίας και του παραθύρου Προσθήκη συνεδριών.
Εισαγωγή συνεδριών
Το κουμπί Εισαγωγή σάς επιτρέπει να εισαγάγετε μια υπάρχουσα συνεδρία του Personal Communications V4.1 ή μεταγενέστερο ή μια συνεδρία του Host On-Demand που έχετε εξαγάγει. Το κουμπί Εισαγωγή εμφανίζεται στο κάτω μέρος του παραθύρου Προσθήκη συνεδριών.
Εξαγωγή συνεδριών
Η επιλογή Εξαγωγή συνεδρίας σάς επιτρέπει να εξαγάγετε μια ρυθμισμένη συνεδρία για διανομή σε άλλους χρήστες. Η επιλογή Εξαγωγή συνεδρίας εμφανίζεται στο μενού της επιφάνειας εργασίας και του παραθύρου Προσθήκη συνεδριών.
Ορισμός σελιδοδεικτών για συνεδρίες
Η επιλογή Ορισμός σελιδοδείκτη σάς επιτρέπει να δημιουργήσετε ένα σελιδοδείκτη (bookmark) για μια συνεδρία στο πρόγραμμα πλοήγησης. Η επιλογή Ορισμός σελιδοδείκτη εμφανίζεται στο μενού της επιφάνειας εργασίας και του παραθύρου Προσθήκη συνεδριών.
Αποσύνδεση χρήστη
Με την επιλογή Αποσύνδεση χρήστη κλείνει η επιφάνεια εργασίας του πελάτη Host On-Demand. Η επιλογή Αποσύνδεση χρήστη εμφανίζεται ως κουμπί στο κάτω μέρος της επιφάνειας εργασίας. Κλείνοντας την επιφάνεια εργασίας του πελάτη Host On-Demand τερματίζετε όλες τις συνεδρίες κεντρικού συστήματος.

Ρυθμίσεις:

Ενεργοποιημένη
Ενεργοποιεί τη λειτουργία για: Το στοιχείο μενού, το κουμπί ή το εικονίδιο εργαλειοθήκης για αυτή τη λειτουργία προστίθεται στο περιβάλλον χρήστη του λογισμικού πελάτη.
Απενεργοποιημένη
Απαγορεύει την πρόσβαση στη λειτουργία. Το στοιχείο μενού, το κουμπί ή το εικονίδιο εργαλειοθήκης για αυτή τη λειτουργία αφαιρείται από το περιβάλλον χρήστη του λογισμικού πελάτη.
Ενεργοποίηση όλων
Παρέχει πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες που εμφανίζονται σε αυτό το παράθυρο.
Απενεργοποίηση όλων
Απαγορεύει την πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες που εμφανίζονται σε αυτό το παράθυρο.
Μεταβίβαση (Ενεργοποιημένη)
Η ρύθμιση αυτή, η οποία είναι διαθέσιμη μόνο όταν ανοίξετε το παράθυρο Απενεργοποίηση λειτουργιών από το Βοήθημα διαχείρισης, δηλώνει ότι η τρέχουσα ρύθμιση για τον επιλεγμένο χρήστη ή ομάδα χρηστών (π.χ. User1) μεταβιβάζεται από τη ρύθμιση που ισχύει για την ομάδα στην οποία ανήκει και ότι η ρύθμιση αυτή είναι "Ενεργοποιημένη". Για παράδειγμα, αν κατά την τροποποίηση του συνόλου χαρακτηριστικών του χρήστη User1 ορίσετε την τιμή Μεταβίβαση (Ενεργοποιημένη) για την επιλογή Προσθήκη συνεδριών, τότε η ρύθμιση "Ενεργοποιημένη" για την επιλογή Προσθήκη συνεδριών μεταβιβάζεται από την αντίστοιχη ρύθμιση για την ομάδα στην οποία ανήκει ο χρήστης User1.

Μεταβίβαση (Απενεργοποιημένη)
Η ρύθμιση αυτή, η οποία είναι διαθέσιμη μόνο όταν ανοίξετε το παράθυρο Απενεργοποίηση λειτουργιών από το Βοήθημα διαχείρισης, δηλώνει ότι η τρέχουσα ρύθμιση για τον επιλεγμένο χρήστη ή ομάδα χρηστών μεταβιβάζεται από τη ρύθμιση που ισχύει για την ομάδα στην οποία ανήκει και ότι η ρύθμιση αυτή είναι "Απενεργοποιημένη".
Μεταβίβαση όλων
Ο επιλεγμένος χρήστης ή ομάδα λαμβάνει όλες τις ρυθμίσεις από την ομάδα στην οποία ανήκει.

Συναφή θέματα:

  • Επιφάνεια εργασίας
  • Απενεργοποίηση λειτουργιών