Κέντρο πληροφοριών

Προσθήκη συνεδριών

Υπάρχουν δύο τρόποι με τους οποίους μπορείτε να δημιουργήσετε μια νέα συνεδρία:

  1. Δημιουργία μιας νέας συνεδρίας με την αντιγραφή ενός προκαθορισμένου συνόλου χαρακτηριστικών συνεδρίας.
  2. Εισαγωγή μιας υπάρχουσας συνεδρίας από το σύστημα αρχείων του υπολογιστή σας (βλ. Εισαγωγή συνεδρίας).

Για να αντιγράψετε ένα προκαθορισμένο σύνολο χαρακτηριστικών συνεδρίας:

  1. Πατήστε με το δεξί πλήκτρο του ποντικιού στο εικονίδιο της συνεδρίας που θέλετε να αντιγράψετε.
  2. Επιλέξτε Αντιγραφή.
  3. Επιλέξτε Κλείσιμο.
  4. Για να καθορίσετε ρυθμίσεις για τη συνεδρία, πατήστε με το δεξί πλήκτρο του ποντικιού στο νέο εικονίδιο στην περιοχή Ρυθμισμένες συνεδρίες και επιλέξτε Ιδιότητες.
  5. Καθορίστε τιμές για τις παραμέτρους και πατήστε OK.

Οι προκαθορισμένες συνεδρίες που εμφανίζονται σε αυτό το παράθυρο έχουν δημιουργηθεί από το διαχειριστή του συστήματος είτε για εσάς είτε για τις ομάδες των οποίων είστε μέλος. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια νέα συνεδρία αντιγράφοντας οποιαδήποτε από τις προκαθορισμένες συνεδρίες στην περιοχή Ρυθμισμένες συνεδρίες του παραθύρου πελάτη και στη συνέχεια κάνοντας τις απαραίτητες αλλαγές. Η νέα συνεδρία αποθηκεύεται στο λογαριασμό σας και είναι διαθέσιμη κάθε φορά που συνδέεστε (εκτός αν ο διαχειριστής έχει επιλέξει ότι δεν έχετε τη δυνατότητα να αποθηκεύετε προτιμήσεις).

Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις συνεδρίες που εμφανίζονται σε αυτό το παράθυρο.

Συναφή θέματα

  • Εισαγωγή συνεδρίας
  • Εξαγωγή συνεδρίας