Κέντρο πληροφοριών

Προβλήματα σύνδεσης

Μπορεί να αντιμετωπίσετε τα ακόλουθα προβλήματα κατά τη σύνδεση σας στο Database On-Demand ή κατά τη σύνδεση του συστήματος πελάτη στο κεντρικό σύστημα όπου εκτελείται ο εξυπηρετητής βάσης δεδομένων.


1. Όταν ο εξυπηρετητής βάσης δεδομένων εκτελείται σε μια πλατφόρμα iSeries

SQL Assist

Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να παρουσιαστεί το μήνυμα σφάλματος SQL Assist Exception (Εξαίρεση του SQL Assist) στους χρήστες (βλ. Εξαίρεση του SQL Assist).


2. Netscape 4.x

Απενεργοποίηση του μεταγλωττιστή JIT

Αν απαιτείται η απενεργοποίηση του μεταγλωττιστή JIT (Just-In-Time) του Netscape 4.x, εκτελέστε τα ακόλουθα βήματα:

  1. Κλείστε το πρόγραμμα πλοήγησης.
  2. Μετονομάστε το αρχείο jit*.dll του Netscape έτσι ώστε να μην έχει την τελική προέκταση .dll. Το αρχείο αυτό βρίσκεται στον ακόλουθο κατάλογο:
    \program files\netscape\communicator\program\java\bin\
  3. Επανεκκινήστε το πρόγραμμα πλοήγησης.

Πρόσβαση σε βάση δεδομένων και εκτύπωση δεδομένων κεντρικού συστήματος

Συνιστάται να μη χρησιμοποιήσετε το Netscape 4.x αν στο περιβάλλον σας απαιτείται η συνδυασμένη χρήση των ακόλουθων λειτουργιών:

Για την πρώτη λειτουργία απαιτείται η ενεργοποίηση του μεταγλωττιστή JIT (Just-In-Time), ενώ για τη δεύτερη λειτουργία απαιτείται η απενεργοποίησή του.

Προβλήματα σύνδεσης πελάτη

Προβλήματα σύνδεση χρήστη